Νέο σκεπτικό στη διδασκαλία της Ιστορίας στα σχολεία
Στα προτεινόμενα προγράμματα σπουδών ο ελληνικός εμφύλιος, η τζιχάντ και το Ολοκαύτωμα
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Εντός των επόμενων ημερών, στις 9 Οκτωβρίου εκτός απροόπτου, θα δρομολογηθούν σημαντικές αλλαγές στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στα σχολεία από τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου. Οι αλλαγές αυτές θα βασιστούν στις προτάσεις που έχουν καταθέσει ιστορικοί για τα προγράμματα σπουδών από την Γ’ Δημοτικού έως και την Α’ Λυκείου.
Οι αλλαγές αυτές σηματοδοτούν την πρόθεση του υπουργείου να εμπλουτιστεί η διδακτέα ύλη της Ιστορίας κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να μην επιβάλλεται η στείρα παπαγαλία για την εκμάθησή της, αλλά να ευνοείται η απόκτηση ιστορικής σκέψης και συνείδησης από τους μαθητές.
Στην ομάδα των εκπαιδευτικών που επιφορτίστηκαν με το έργο της κατάρτισης των νέων προγραμμάτων σπουδών συμμετείχαν έξι πανεπιστημιακοί (Πολυμέρης Βόγλης, Κώστας Κασβίκης, Γιώργος Κόκκινος, Χριστίνα Κουλούρη, Άγγελος Παληκίδης και Βασίλης Τσάφος), καθώς και 30 περίπου εκπαιδευτικοί της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Στα προτεινόμενα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, θέματα όπως ο ελληνικός εμφύλιος, οι γενοκτονίες, το Ολοκαύτωμα, η τζιχάντ, τα δικαιώματα των μειονοτήτων, το σύγχρονο μεταναστευτικό ζήτημα και ο συνδικαλισμός.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις