Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τα 10 πιο χαρακτηριστικά «δουλικά» στην ελληνική οθόνη

Τα 10 πιο χαρακτηριστικά «δουλικά» στην ελληνική οθόνη

Αφιέρωμα στις «Δούλες των Αθηνών» έκανε το Σάββατο 2/3 στη ΝΕΤ η «Μηχανή του Χρόνου». Δείτε τους 10 πιο χαρακτηριστικούς ρόλους «υπηρέτριας», στη μεγάλη οθόνη που άφησαν εποχή. Ήταν από τους ρόλους που δεν σνομπάρισε ο κινηματογράφος, αλλά ούτε και η τηλεόραση. Όταν τα παλιά χρόνια στα σπίτια πλούσιων οικογενειών δεν χρησιμοποιούσαν οικιακούς βοηθούς, αλλά […]

Αφιέρωμα στις «Δούλες των Αθηνών» έκανε το Σάββατο 2/3 στη ΝΕΤ η «Μηχανή του Χρόνου». Δείτε τους 10 πιο χαρακτηριστικούς ρόλους «υπηρέτριας», στη μεγάλη οθόνη που άφησαν εποχή.
Ήταν από τους ρόλους που δεν σνομπάρισε ο κινηματογράφος, αλλά ούτε και η τηλεόραση. Όταν τα παλιά χρόνια στα σπίτια πλούσιων οικογενειών δεν χρησιμοποιούσαν οικιακούς βοηθούς, αλλά φτωχές κοπέλες, από την επαρχία συνήθως ως υπηρέτριες. Η κοινωνία τις κατέγραψε, με τη φράση «οι δούλες των Αθηνών». Δείτε τους πιο αντιπροσωπευτικούς ρόλους στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
΄
Ελένη Ράντου – «Εργαζόμενη Γυναίκα» στον ΑΝΤ1


Σε ένα από τα επεισόδια της «Εργαζόμενης Γυναίκας» της τηλεοπτικής σειράς που προβαλλόνταν στον ΑΝΤ1 και διήρκεσε από το 2009 μέχρι το 2010 η αξιόλογη και αγαπημένη ηθοποιός της τηλεόρασης έπαιξε το ρόλο της ουκρανής υπηρέτριας, σε σπίτι γνωστής τηλεπαρουσιάστριας. Η σειρά διήρκεσε δύο σεζόν, στην πρώτη προβλήθηκαν 13 επεισόδια ενω στην δεύτερη άλλα 8.

Άννα Φόνσου ως Καλλιόπη – «Ολοι οι άνδρες είναι ίδιοι»


Ήταν η όμορφη και ζουμερή Καλλιόπη, δεν μπορεί να μείνει σε κανένα σπίτι γιατί αναστατώνει με την παρουσία της τους άντρες. Στην κωμωδία του Αλέκου Σακκελάριου «Ολοι οι άνδρες είναι ίδιοι» προσλαμβάνεται ως υπηρετικόν προσωπικό και αναστατώνει γαμπρούς, όπως τον Γιάννη Βογιατζή, μέχρι πεθερούς, όπως τον αείμνηστο Διονύση Παπαγιαννόπουλο.

Πόπη Χριστοδούλου ως Ρίτσα και Μάρθα – στο «Παρά 5»


Η ηθοποιός αν και δεν είναι ευρύτερα γνωστή στο τηλεοπτικό κοινό έπαιξε με επιτυχία το διπλό ρόλο της καμαριέρας της Ντάλιας, αφού υποδυόταν τις δυο δίδυμες αδελφές Ρίτσα και Μάρθα, που εκτός από τις δουλειές του σπιτιού, κάθονται και γράφουν τα σίριαλ που παρακολουθεί στην τηλεόραση, όταν εκείνη λείπει στις αποστολές της.

Δέσποινα Στυλιανοπούλου ως Κατερίνα


Η επαρχιώτισσα οικιακή βοηθός που πετούσε συνέχεια «μαργαριτάρια». Επίσης έπαιζε τη λαϊκή κοπέλα σε μη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Το έτος 1967, σε πολλούς καλλιτεχνικούς κύκλους θεωρήθηκε «έτος Στυλιανοπούλου», επειδή είχε συμμετάσχει σε 12 διαφορετικές ταινίες μέσα στον ίδιο χρόνο.

Ελένη Προκοπίου ως Ελευθερία


«Ο γαμπρός μου ο προικοθήρας» 1967. Τα χρέη και η φτώχεια αναγκάζουν το Ζαχαρία (Πάντζα) να προτιμήσει έναν γάμο με μία πλούσια νύφη (Στυλιανοπούλου) που ουδέποτε αγάπησε και να αρνηθεί τον έρωτα της συντρόφου του Ελευθερίας (Προκοπίου). Η τελευταία αποφασίζει να μεταβεί ως η νέα υπηρέτρια στη θερινή έπαυλη του μέλλοντος πεθερού του Ζαχαρία, όπου επρόκειτο να γίνουν οι επίσημοι αρραβώνες, ώστε να προσπαθήσει να του αλλάξει γνώμη, όπερ και εγένετο.

Σαπφώ Νοταρά ως Μαριγώ «Χαρτοπαίχτρα»


Αρκετά καλή κωμωδία βλέπεται ευχάριστα.
Θέμα της, τα ανθρώπινα πάθη και πιο συγκεκριμένα η χαρτοπαιξία. Το πάθος λοιπόν δεν είναι δυνατόν να εξευμενιστεί, ώστε να επέλθει η οικογενειακή γαλήνη, οπότε απαιτούνται ριζοσπαστικά μέσα… Υπέροχη όπως πάντα η Σαπφώ ήθελε δεν ήθελε ξενυχτούσε δίπλα στην κυρά της (Ρένα Βλαχοπούλου) όταν αυτή χαρτόπαιζε για να της φέρει γούρι στα χαρτιά.

Νίτσα Μαρούδα ως Φιλιώ «Μια τρελή τρελή οικογένεια»


Η μεγάλη κόρη μιας οικογένειας επιστρέφει παντρεμένη μετά από ένα σύντομο ταξίδι στη Βενετία, ενώ ήταν αρραβωνιασμένη με άλλον και επρόκειτο να παντρευτούν σύντομα. Τώρα, ο νέος της σύζυγος θα αναλάβει να βάλει σε τάξη τα πράγματα, συνεργαζόμενος με τον πατέρα της οικογένειας, ο οποίος είχε διωχθεί από το σπίτι. Στη σκηνή στην κουζίνα η Τζένη Καρέζη με τη Νίτσα Μαρούδα με τα γιουβαρλάκισ να χοροπηδάνε σαν μπαλάκια του πινγκ-πονκ, θεωρείται από τις πιο έξυπνες και ευρηματικές ever στον ελληνικό κινηματογράφο.

Μαρία Κωνσταντάρου ως Ασημίνα ή Λαμέ


Ένας από τους πιο χαρακηριστικούς ρόλους της εξαιρετικής ηθοποιού, ως «υπηρετικόν προσωπικόν», όπως έλεγε η ίδια στην ταινία του ζεύγους Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη. Η Ασημίνα ή Λαμέ όπως προτιμούσε η ίδια να την φωνάζει ο αρραβωνιάρης της Γιάννης Μαλούχος.

Κατερίνα Γώγου ως Παγώνα «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» 1965


Μια τανία χιλιοειδωμένη και καλή σαν το παλιό κρασί. Ένα διαμάντι του ελληνικού κινηματογράφου όπου η Παγώνα είναι η βοηθός της Μάρω Κοντού, στο παλιό σπίτι της Πλάκας, που ζει με τον στριμένο «Αντωνάκη», που χρόνια τώρα την κρατά αστεφάνωτη. Η Παγώνα που αντέχει τις φωνές και τις προσβολές του Αντωνάκη, στέκεται άξια δίπλα στην κυρά της, σαν φίλη συμπάσχοντας στο πλευρό της.

Μάρθα Βούρτση ως Τούλα Κίτρινα Γάντια» 1960


Ένα ζευγάρι κίτρινα γάντια γίνονται αφορμή να σιγουρευτεί ένας ζηλιάρης σύζυγος ότι η γυναίκα του τον απατά. Τα φαινόμενα όμως απατούν…αφού η Τούλα η υπηρέτρια του σπιτιού είναι η αιτία της παρεξήγησης. Εξαιρετική και η Μάρθε Βούρτση σε έναν από τους λίγους κωμικούς ρόλους που έπαιξε στην καριέρα της.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024