Ίγκι Ποπ, «κακός» Σον Πεν και νεκροφιλία στις Κάννες
Αγγελική Στελλάκη Κριτικοί και χρήστες στο Twitter έσπευσαν να «θάψουν» την νέα ταινία του Σον Πεν στις Κάννες, λέγοντας ότι είναι η χειρότερη ταινία του Φεστιβάλ. Κακές κριτικές και για τον Ξαβιέ Ντολάν, αγαπημένο παιδί του Φεστιβάλ, ενώ ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν έφερε μια ταινία για νεκροφιλία και -όπως αναμενόταν- δίχασε τις Κάννες. Το Last […]
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Αγγελική Στελλάκη
Κριτικοί και χρήστες στο Twitter έσπευσαν να «θάψουν» την νέα ταινία του Σον Πεν στις Κάννες, λέγοντας ότι είναι η χειρότερη ταινία του Φεστιβάλ. Κακές κριτικές και για τον Ξαβιέ Ντολάν, αγαπημένο παιδί του Φεστιβάλ, ενώ ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν έφερε μια ταινία για νεκροφιλία και -όπως αναμενόταν- δίχασε τις Κάννες.
Το Last Face σε σκηνοθεσία Σον Πεν με πρωταγωνίστρια την πρώην σύντροφό του Σαρλίζ Θερόν έγινε στόχος ειρωνικών σχολίων στο Twitter, ενώ το περιοδικό Variety έκανε λόγο για «καταστροφή».
Πολλοί έσπευσαν να τη χαρακτηρίσουν έως και «ρατσιστική» ταινία, ενώ άλλοι είπαν ότι τους προκάλεσε ακόμα και γέλιο. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που είπαν ότι η ταινία υπήρξε ακόμα και η αιτία του χωρισμού της Σαρλίζ Θέρον με τον Σον Πεν.
Δεν ήταν η μόνη ταινία που «έθαψαν» οι κριτικοί στις Κάννες. Το αγαπημένο παιδί του Φεστιβάλ, Ξαβιέ Ντολάν, φαίνεται πως «παραστράτησε» με το «It’s Only the End of the World» με την Μαριόν Κοτιγιάρ, τον Γκασπάρ Ουλιέλ, τη Λέα Σεϊντού και τον Βενσάν Κασέλ, λαμβάνοντας ως επί το πλείστον κακές κριτικές.
Μάλιστα, το Vanity Fair έγραψε ότι η ταινία είναι «η πιο απογοητευτική ταινία» που προβλήθηκε στις Κάννες.
Όσο για το Neon Demon του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν (Drive, Only God Forgives), είναι μια ιστορία που περιλαμβάνει βία, ακρωτηριασμό και νεκροφιλία στον κόσμο της μόδας.
Όπως αναμενόταν δίχασε τις Κάννες. Η εφημερίδα Independent γράφει ότι ένας κριτικός φώναξε «σκουπίδι» στα ισπανικά, ενώ ένας άλλος του χάρισε πέντε αστεράκια.
Τα βλέμματα τράβηξε ο Ίγκι Ποπ που βρέθηκε στην Κρουαζέτ για ντοκιμαντέρ του Τζιμ Τζάρμους (ο οποίος συμμετέχει και στο διαγωνιστικό τμήμα με το Paterson το οποίο έλαβε πολύ καλές κριτικές).
Αφού την Πέμπτη εμφανίστηκε γυμνόστηθος, ο διάσημος μουσικός επέκρινε την Παρασκευή την ψηφιακή εποχή της μουσικής, λέγοντας: «Τώρα πατάς ένα κουμπί και γίνεσαι πλούσιος».
«Γιατί απλά δεν πεθαίνω τώρα;» είπε αναφερόμενος στην τέκνο μουσική.
Ο Ίγκι Ποπ βρέθηκε στις Κάννες για την παρουσίαση του ντοκιμαντέρ Gimme Danger για τους The Stooges.
Βλέποντας την ταινία, είπε ότι διαπίστωσε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της κατανάλωνε acid. Είπε ότι πλέον δεν καταναλώνει τίποτα πιο βαρύ από αλκοόλ. «Δεν παίρνω πια ναρκωτικά» είπε. «Όλοι θα έπρεπε να σταματήσουν αυτά τα σκ**ά, είναι τόσο απλό. Για μένα το καλύτερο είναι ένα καλό κρασί – αλλά για πολλούς το χόρτο είναι μια χαρά» είπε.
Πρόσθεσε ότι στην εποχή μας επικρατεί μεγάλη ένταση. «Εάν όλοι μπορούσαν να χαλαρώσουν λίγο, αυτό θα ήταν καλό» σημείωσε.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις