Σάρον Στόουν: «Κανείς δεν ήθελε να με πληρώσει μετά το »Βασικό Ένστικτο»»
Ελισάβετ Σταμοπούλου Χρησιμοποιεί την ταινία που της χάρισε μεγάλη δημοσιότητα για να στρέψει τα βέλη της ενάντια στο καθεστώς των διακρίσεων. «Mετά το »Βασικό ένστικτο» κανείς δεν ήθελε να με πληρώσει», δηλώνει η Σάρον Στόουν που μιλά για μεροληπτικές συμπεριφορές στον εργασιακό τομέα. Καταγγέλλει το γεγονός ότι οι άντρες υπερτερούν στο μισθολογικό κομμάτι ακόμα κι […]
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Ελισάβετ Σταμοπούλου
Χρησιμοποιεί την ταινία που της χάρισε μεγάλη δημοσιότητα για να στρέψει τα βέλη της ενάντια στο καθεστώς των διακρίσεων. «Mετά το »Βασικό ένστικτο» κανείς δεν ήθελε να με πληρώσει», δηλώνει η Σάρον Στόουν που μιλά για μεροληπτικές συμπεριφορές στον εργασιακό τομέα. Καταγγέλλει το γεγονός ότι οι άντρες υπερτερούν στο μισθολογικό κομμάτι ακόμα κι αν μια γυναίκα έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία μετά από σημαντική ταινία.
Η Σάρον Στόουν έρχεται να προστεθεί στη «λίστα» με τις ηθοποιούς εκείνες που μιλούν ανοιχτά για τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται γυναίκες στο Χόλιγουντ και όχι μόνο. Κάνει λόγο για μεγάλη διαφορά στο θέμα της πληρωμής ανάμεσα στα δύο φύλα τόσο στην κινηματογραφική βιομηχανία, όσο και σε όλες τις ειδικότητες.
Μιλώντας σε εκδήλωση μόδας, ανέφερε ότι το γεγονός αυτό τη δυσαρεστεί εδώ και πολύ καιρό, πάνω από δύο δεκαετίες, και συγκεκριμένα από την κυκλοφορία του «Βασικού Ενστίκτου» (1992), του ερωτικού θρίλερ που απογείωσε τη φήμη της.
«Μετά το »Βασικό Ένστικτο» κανείς δεν ήθελε να με πληρώσει. Θυμάμαι να κάθομαι στην κουζίνα με τον ατζέντη μου, να κλαίω και να λέω: »Δεν πρόκειται να δουλέψω μέχρι να πληρωθώ»», ανέφερε η Σάρον Στόουν εκπέμποντας «σήμα κινδύνου» γα την ανάγκη αντιμετώπισης των ανισοτήτων.
Νέο εγχείρημα βρίσκεται στην ατζέντα της μια που έχει τη θέση της εκτελεστικής παραγωγού και πρωταγωνίστριας στην αμερικανική τηλεοπτική σειρά Agent X. Η κίνηση αυτή της ηθοποιού θυμίζει τη στροφή και άλλων γνωστών γυναικών προς την τηλεόραση για την απόκτηση περισσότερων ευκαιριών στο μισθολογικό κομμάτι.
Την άποψη που θέλει το Χόλιγουντ να αδικεί τις γυναίκες, είχε υπερασπιστεί και η ηθοποιός Ιζαμπέλα Ροσελίνι, όπως και η γνωστή μεξικανή ηθοποιός Σάλμα Χάγιεκ, που είχε πει ότι οι γυναίκες είναι «αδικημένες» σε σχέση με τους άντρες και ότι εκείνοι ασκούν βέτο για τις ηθοποιούς με τις οποίες θα πρωταγωνιστήσουν σε ταινίες.
Με τις απόψεις περί αδικιών σε βάρος των γυναικών είχε συμπαραταχθεί και η Μάγκι Τζίλενχαλ, η οποία είχε αναφέρει ότι κινηματογραφικός παραγωγός της είπε πως είναι πολύ μεγάλη στα 37 της χρόνια για να υποδυθεί την ερωμένη ενός 55χρονου άντρα.
Σε έρευνά του η σχολή Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας, Annenberg, του πανεπιστημίου της νότιας Καλιφόρνια, αφού εξέτασε 700 ταινίες με τις μεγαλύτερες εισπράξεις από το 2007 έως το 2014, κατέληξε στο συμπέρασμα με τίτλο: «Θέλεις να δουλέψεις στο Χόλιγουντ; Μόνο ετερόφυλοι, λευκοί άντρες χρειάζονται».
entertainment.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις