40

Ένα εκατομμύριο δολάρια έβαλε στοίχημα ο πρόεδρος της Oracle, Λάρι Έλισον, ο οποίος υποστηρίζει ότι, χάρη στα νέα προϊόντα της, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούν να δέχονται τον τριπλάσιο αριθμό επισκεπτών στους δικτυακούς τους τόπους, συγκρίνοντας τις επιδόσεις των προγραμμάτων της Oracle με τα αντίστοιχα της IBM και της Microsoft.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της, η εταιρεία του Έλισον εγγυάται ότι όσοι αντικαταστήσουν τον IBM DB2 ή τον Microsoft SQL Server με τον Oracle9i Application Server και τον Oracle8i θα μπορούν να έχουν τουλάχιστον τον τριπλάσιο αριθμό επισκεπτών στο δικτυακό τους τόπο (page views ανά δευτερόλεπτο). Εάν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, συνεχίζει η ανακοίνωση, η Oracle θα πληρώσει ένα εκατομμύριο δολάρια.


Σύμφωνα με τον Έλισον, το πλεονέκτημα του νέου διακομιστή εφαρμογών έγκειται στην τεχνολογία προσωρινής αποθήκευσης (caching) των ιστοσελίδων με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Οι επιδόσεις αυτές μάλιστα, όπως ισχυρίστηκε, θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο, χάρη στη νέα έκδοση του συστήματος διαχείρισης βάσεων δεδομένων Oracle 9i, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει το Μάρτιο του 2001.


Ο Έλισον, όμως, κύριος ομιλητής του ετήσιου συνεδρίου Oracle Open World, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στο Σαν Φρανσίσκο, δεν σταματά εκεί. Όπως αναφέρει το CNet, προκάλεσε τους πάντες να επιχειρήσουν να επαληθεύσουν τα δημοσιευμένα αποτελέσματα που ισχυρίζεται η Microsoft ότι επιτυγχάνονται με τη χρήση των προγραμμάτων της, προσφέροντας αυτήν τη φορά… δέκα εκατομμύρια δολάρια.


Απαντώντας στις προκλήσεις του Έλισον, ο επικεφαλής του τμήματος Net Developer Group της Microsoft, Μπάρι Γκόφε, χαρακτήρισε τις εξαγγελίες του «ένα ακόμα διαφημιστικό κόλπο». Τόνισε δε ότι σκοπός του είναι ο εκφοβισμός τoυ κοινού, προκειμένου να κερδίσει τους διαρκώς αυξανόμενους πελάτες της Microsoft στον τομέα αυτό.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ