Σε σειρά ανθρωπίνων λαθών αποδίδει το πόρισμα του ΟΣΕ το ατύχημα στον Μπράλο
Την αρχική εκτίμηση περί σωρείας ανθρωπίνων λαθών και αμελειών, που οδήγησαν στο σιδηροδρομικό ατύχημα στον Μπράλο στις 14 Ιουλίου και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 16 ατόμων, επιβεβαιώνει το πόρισμα της αρμόδιας Επιτροπής Διερεύνησης του ΟΣΕ.
- Artemas και Διαμαντής: Ο Κύπριος viral τραγουδιστής που ακούει ο Ομπάμα και όλο το TikTok, έχει ορμή
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
37
Την αρχική εκτίμηση περί σωρείας ανθρωπίνων λαθών και αμελειών, που οδήγησαν στο σιδηροδρομικό ατύχημα στον Μπράλο στις 14 Ιουλίου και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 16 ατόμων, επιβεβαιώνει το πόρισμα της αρμόδιας Επιτροπής Διερεύνησης.
Ο ΟΣΕ έδωσε στη δημοσιότητα το πόρισμα της Επιτροπής στο οποίο, εκτός από την απόδοση ευθυνών για το ατύχημα στον ανθρώπινο παράγοντα, σημειώνεται ότι ο Οργανισμός θα παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα σχέδιο βελτίωσης της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι όποιες δυσλειτουργίες παρατηρούνται στο σύστημα.
Όσον αφορά τους υπευθύνους για το ατύχημα ο ΟΣΕ προτίθεται να κινήσει τις διαδικασίες πειθαρχικού ελέγχου των εμπλεκομένων προσώπων προκειμένου να υπάρξει παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων.
Υπενθυμίζεται ότι το ατύχημα συνέβη στις 3:45 τα ξημερώματα της 14ης Ιουλίου, μεταξύ των σταθμών Ασωπού και Ελευθεροχωρίου, όταν η επιβατική αμαξοστοιχία 605 η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Δίκαια-Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη-Αθήνα προσέκρουσε επί τμήματος της εμπορικής αμαξοστοιχίας 80502. Η επιβατική αμαξοστοιχία, με 502 επιβάτες, που κινούνταν από τα Δίκαια προς την Αθήνα και κατευθυνόταν προς το Μπράλο βρήκε μπροστά της στην ίδια γραμμή βαγόνια που είχαν αποκολληθεί από εμπορική αμαξοστοιχία, που προπορευόταν, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί μαζί τους.
Στις καταθέσεις τους, οι δύο μηχανοδηγοί της εμπορικής αμαξοστοιχίας είχαν δηλώσει τότε ότι δεν αντιλήφθηκαν πως είχαν αποκοπεί 27 βαγόνια από το δικό τους συρμό. Ο ελεγκτής κυκλοφορίας των τρένων στη δική του κατάθεση, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι μίλησε δύο φορές από το ραδιοτηλέφωνο με τους μηχανοδηγούς της εμπορικής αμαξοστοιχίας, αφού οι ενδείξεις που είχε στον ηλεκτρονικό πίνακα δεν ήταν «αυτές, που θα έπρεπε».
Το σιδηροδρομικό ατύχημα αποτέλεσε την αφορμή για να αποκαλυφθεί από την εφημερίδα Τα Νέα κύκλωμα «μαύρων βαγονιών» στον ΟΣΕ που εκτελούσε λαθραίες μεταφορές εμπορευμάτων. Πηγές του ΟΣΕ που επικαλείται η εφημερίδα, συνέδεαν το περιστατικό με το συγκεκριμένο κύκλωμα, αφού τα βαγόνια της εμπορικής που αποκόπηκαν και συγκρούστηκαν με το επιβατικό τρένο δεν ήταν δηλωμένα: ήταν δηλαδή άγνωστα στον ΟΣΕ, ενώ συνολικά το υπέρβαρο της εμπορικής αμαξοστοιχίας πλησίαζε τους 350 τόνους.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις