Επιμένει η Red Bull για αλλαγές στα ελαστικά της Pirelli
Πολύ μαλακά χαρακτηρίζει τα φετινά ελαστικά της Pirelli ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, και επισημαίνει ότι η νίκη στο Μπαχρέιν έχει πίσω της μεγάλο παρασκήνιο ρυθμίσεων στην RB9. Σε συνάντηση που θα γίνει στο εργοστάσιο της Pirelli, θα αξιολογηθεί η έως τώρα απόδοσή τους και θα αποφασιστεί να θα γίνουν αλλαγές.
Αλλαγές στα ελαστικά της Pirelli ζητά η Red Bull, παρά τη θριαμβευτική νίκη του Sebastian Vettel στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, επέμεινε ότι η τελευταία επιτυχία δεν αλλάζει τη γνώμη του, σύμφωνα με την οποία τα ελαστικά του 2013 είναι πολύ μαλακά.
«Η ανάγκη για στρατηγική τεσσάρων pit stop είναι ακραία. Άλλες ομάδες αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ελαστικά τους και πρέπει να ζητηθεί η γνώμη τους. Έχω την αίσθηση ότι τα φετινά ελαστικά βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού και πρέπει να πάμε λίγο πίσω όσον αφορά τις ιδιότητές τους» δήλωσε ο C. Horner ερωτώμενος σχετικά.
Yπογράμμισε επίσης ότι, παρά το γεγονός ότι ο S. Vettel και η Red Bull έδειξαν να έχουν εξοικειωθεί με τη μεσαία και σκληρή γόμα, στην πραγματικότητα η επίδοση της ομάδας στο Μπαχρέιν κολακεύτηκε χάρη στις ρυθμίσεις που έγιναν και έδωσαν την ιδανική ισορροπία στην RB9. «Αυτά τα ελαστικά είναι ιδιαίτερα περίπλοκα. Τα καταφέραμε, αλλά μόνο εδώ» κατέληξε ο C. Horner.
Η Pirelli θα έχει συνάντηση στο εργοστάσιό της στο Μιλάνο την Τρίτη 23 Απριλίου, στην οποία θα αξιολογηθεί η έως τώρα απόδοση των ελαστικών της στους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν. Σε αυτήν τη συνάντηση θα αποφασιστεί αν θα γίνουν αλλαγές για το υπόλοιπο της αγωνιστικής σεζόν. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, πρότεινε λίγες ημέρες πριν πως οι τυχόν αλλαγές που θα γίνουν στις γόμες, να είναι περιορισμένες.
Υποστήριξε επίσης ότι η ακραία εικόνα που παρουσιάστηκε στο Μπαχρέιν όσον αφορά στη φθορά των ελαστικών, ήταν αποτέλεσμα της υψηλής θερμοκρασίας σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση της πίστας, κάτι που ίσχυε και στο Grand Prix της Μαλαισίας.
Καταλήγοντας ο P. Hembery επισήμανε πως «φτιάχνοντας ελαστικά που θα δουλεύουν σωστά στις συγκεκριμένες πίστες, κινδυνεύουμε να έχουμε σοβαρά προβλήματα σε όλες τις υπόλοιπες. Άρα είναι μια κίνηση ισορροπίας».
auto.in.gr
- Ουκρανία: Ο Τραμπ ανακοίνωσε ότι θα συναντήσει τον Ζελένσκι στη Νέα Υόρκη
- Can of Ham: Η πώλησή του δοκιμάζει τη ζήτηση για ουρανοξύστες στο Λονδίνο
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα
- Μεντιλίμπαρ: «Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλευτήκαμε»