Σε μια ιδιαίτερα σπάνια περίπτωση αστοχίας οφείλεται η δυσλειτουργία που παρουσίασε το σύστημα DRS της Ferrari του Fernando Alonso, στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Ύστερα από λεπτομερή ανάλυση, οι μηχανικοί της Scuderia εντόπισαν την αιτία του προβλήματος, η οποία ήταν ένα σπασμένο, μηχανικό, τμήμα του συστήματος, χωρίς να διευκρινιστεί ακριβώς ποιο.

Σε γραπτή ανακοίνωση που εξέδωσε η ομάδα, αναφέρεται πως όλα τα επιμέρους τμήματα του DRS έχουν υποστεί εξαντλητικές δοκιμές. Στα τρία χρόνια ύπαρξης του αεροδυναμικού βοηθήματος, είναι η πρώτη φορά που παρουσιάστηκε η συγκεκριμένη βλάβη.

Υπενθυμίζεται ότι στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιλότος αντιμετώπισε πρόβλημα από τους πρώτους γύρους, όταν κόλλησε ανοιχτή η κινητή πτέρυγα της πίσω αεροτομής. Μπήκε στα pits, οι μηχανικοί κατέβασαν την πτέρυγα και όλοι πίστεψαν ότι το πρόβλημα λύθηκε. Όμως και στον επόμενο γύρο, όταν έγινε η χρήση του DRS, η πτέρυγα έμεινε ξανά ανοιχτή.

Ο F. Alonso επέστρεψε πάλι στα pits, κατέβηκε πάλι χειροκίνητα η πτέρυγα και συνέχισε τον αγώνα χωρίς τη χρήση του DRS, έχοντας κάνει και δύο υποχρεωτικά pit stop τα οποία τον έριξαν στην ουρά της κατάταξης του αγώνα. Τελικά κατάφερε να ανακάμψει αρκετά και τερμάτισε όγδοος.

«Η αστοχία αυτή δεν είναι λόγος για να προκαλέσει ανησυχία μακροπρόθεσμα, ωστόσο η προσοχή που δίνουμε σε ζητήματα αξιοπιστίας πρέπει να βρίσκεται στον υπέρτατο βαθμό», ήταν η δήλωση από το τμήμα των μηχανικών της Ferrari.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Stefano Domenicali, υπογράμμισε ότι «… το πρόβλημα που παρουσιάστηκε ήρθε να μας υπενθυμίσει ότι, ενώ η Ferrari, ύστερα από αρκετά χρόνια, ξεκίνησε τη σεζόν του 2013 έχοντας το ταχύτερο μονοθέσιο από όλους, δεν είναι δυνατόν να τα βρίσκει σκούρα σε θέματα αξιοπιστίας. Για να επιτύχουμε τους στόχους μας πρέπει να είμαστε τέλειοι σε κάθε τομέα».

auto.in.gr