«Ακάκιε και μη ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι ΜISKO». Αυτή η πασίγνωστη πλέον φράση, πέρασε στην ελληνική διαφημιστική ιστορία ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα, συνδέοντας την ελληνική βιομηχανία ζυμαρικών MISKO με μια κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της:τον Ακάκιο.

Η ιστορία της ΜISKO ξεκινάει πριν από 86 χρόνια, όταν δύο πρόσφυγες από την Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης, ενώνουν τις τύχες τους και δημιουργούν ένα εργαστήριο παρασκευής ζυμαρικών. Από τα αρχικά τους δημιουργείται και η επωνυμία της επιχείρησης, που μέχρι σήμερα έχει κερδίσει 47 χρυσά βραβεία διεθνών εκθέσεων.

Το 1953, η ΜΙSKO αγοράζεται έναντι 10.000 δρχ από τους Ελευθέριο Ματζίκα, Εμμανούηλ Παπαναστασίου και Εμμανουήλ Θεοδωράκη, ενώ γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρεία που συσκεύασε τα μακαρόνια της. Από τότε μέχρι σήμερα έχει εμπλουτίσει την γκάμα των προϊόντων της, προσφέροντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές, αστράκι, πεπονάκι κλπ).

Τα ζυμαρικά φτιάχνονται αποκλειστικά από σιτάρι υψηλής ποιότητας που καλλιεργείται από 5.000 Έλληνες παραγωγούς, με τους οποίους η MISKO έχει υπογράψει μακροχρόνια συνεργασία. «Η αύξηση της τιμής των σιτηρών τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει το κόστος μας σε επίπεδα χωρίς προηγούμενο. Όμως δεν συζητάμε καν το ενδεχόμενο προμήθειας χαμηλότερης ποιότητας σιταριού ή αλλαγής των διαδικασιών παραγωγής. Μειώνουμε το κέρδος μας και αυτό απεικονίζεται στα οικονομικά μας αποτελέσματα , αλλά ξέρουμε ότι μπορούμε να κοιτάμε τους καταναλωτές στα μάτια και ξέρουμε ότι κάθε πακέτο ζυμαρικών που φεύγει από το εργοστάσιο είναι αντάξιο του ονόματος MISKO και προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα που θέλει η κάθε οικογένεια» λένε οι άνθρωποι της MISKO. Το εργοστάσιο στην Θήβα είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια των Βαλκανίων. Παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά, που αντιστοιχούν σε 55.000.000 πιάτα.

Η παρουσία της εταιρείας ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα, καθώς από το 1979 έχει βραβευτεί για τις εξαγωγικές επιδόσεις της στις χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ασίας και της Αφρικής και σήμερα εξάγει σε 35 χώρες.

Οι πετυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες συμβαδίζουν με την επιχειρηματική πορεία της MISKO. Η καμπάνια όμως με το σλόγκαν «Ακάκιε και μη ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι MISKO» Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.


Τελικός απολογισμός για την 86χρονη πορεία της είναι η αυξανόμενη δημοτικότητά της, με τα ζυμαρικά της να καταναλώνονται από 9 στους 10 Έλληνες κάθε χρόνο.

https://www.facebook.com/misko.greece

http://www.misko.gr/

in.gr