Το φθινόπωρο θα ξεκινήσουν τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα
Η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών, είναι οι βασικές προτεραιότητες της νέας ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών, είναι οι βασικές προτεραιότητες της νέας ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Στόχος είναι τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα να ξεκινήσουν το φθινόπωρο, αφού θα έχουν προηγηθεί τροποποιημένες συμβάσεις που θα κατατεθούν στη Βουλή.
«Τα έργα έχουν μεγάλη βαρύτητα στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας και θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας», αναφέρουν χαρακτηριστικά συνεργάτες του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Και προσθέτουν: «Τα έργα σταμάτησαν πριν από 2,5-3 χρόνια. Δεν έχουν μπει μπροστά -ορισμένα δουλεύουν, όπως τα εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού και των Τεμπών- αλλά ουσιαστική επανεκκίνηση δεν υπάρχει ακόμη. Πάντως από τη στιγμή που τα έργα θα ξεκινήσουν θα τηρηθούν αυστηρά χρονοδιαγράμματα».
Εισιτήρια
Όσον αφορά τις αστικές συγκοινωνίες, η νέα ηγεσία του υπουργείου, ιδιαίτερο βάρος θα δώσει στην καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής. Μάλιστα υπό εξέταση βρίσκεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας σειράς βραχυπρόθεσμων δράσεων για την επόμενη περίοδο, όπως:
– Συνεργασία με διωκτικές και δικαστικές αρχές για την πάταξη του φαινομένου των πλαστών και παραποιημένων εισιτηρίων.
– Χρήση ανεξίτηλης μελάνης στα ακυρωτικά μηχανήματα.
– Βελτιστοποίηση του συστήματος των ελεγκτών.
– Υλοποίηση ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης ελεγκτών και αύξηση αριθμού ελεγκτών.
– Συμμετοχή στην υλοποίηση προγράμματος κοινωφελούς εργασίας σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ για την απασχόληση ανέργων στο έργο του ελέγχου εισιτηρίων.
– Σταδιακή επέκταση των γραμμών που ισχύει το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα και καμπάνια κατά της εισιτηριοδιαφυγής.
Επίσης, από την πλευρά του υπουργείου, μελετάται η επέκταση του αριθμού αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων, υλοποιούνται δράσεις για την προώθηση του τουριστικού εισιτηρίου, ενώ αναζητούνται τρόποι, πιθανόν μέσω ΕΣΠΑ, για επιδότηση ειδικών κατηγοριών επιβατών όπως οι άνεργοι, πολύτεκνοι.
Επιπλέον, αναμένεται η έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης, με την οποία θα ισχύσουν:
Πώληση μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικά από τα εκδοτήρια του συστήματος αστικών συγκοινωνιών, επέκταση της δωρεάν παροχής ενός εισιτηρίου με τη μορφή έκπτωσης στην περίπτωση αγοράς δεσμίδας 10 τεμαχίων για αόριστο χρονικό διάστημα και κατάργηση του ειδικού εισιτηρίου 1,60 (μειωμένο 0,80) για το τμήμα της Γραμμής Βάρκιζα – Σαρωνίδα και την αντικατάστασή του με ενιαίο εισιτήριο 90 λεπτών με τιμή 1,40 ευρώ (μειωμένο 0,70).
Τέλος, από την ερχόμενη Δευτέρα, ξεκινά ενημέρωση του επιβατικού κοινού των λεωφορείων για τη συχνότητα και τις ώρες των δρομολογίων κατά την περίοδο του Αυγούστου.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Άστον Βίλα – Μάντσεστερ Σίτι 2-1: Συνεχίζεται ο κατήφορος για τους Πολίτες
- Τσουκαλάς: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξαπατά τους συνταξιούχους – Εφαρμόζει το νόμο Κατρούγκαλου πιστά
- Συρία: Αυτός είναι νέος υπουργός Εξωτερικών της χώρας
- «Δεν είμαι έτοιμη να σας αφήσω» – Το αντίο της Μίλι Μπόμπι Μπράουν στο Stranger Things ήταν δακρύβρεχτο
- Ξέσπασε ο Σφαιρόπουλος: «Αν δεν είμαι καλός θα φύγω»
- «Σφραγίστηκε» το Allou Fun Park με απόφαση του Δήμου Νίκαιας – Ρέντη