Μαργκότ Φοντέιν: η μπαλαρίνα με την αρμονική κίνηση και την τέλεια τεχνική
...
Με τον Ρούντολφ Νουρέγιεφ
To 1933 επιστρέφει στη γεννετειρά της και παρακολουθεί μαθήματα στο Vic-Wells Ballet School που υπήρξε πρόγονος της σημερινής Βασιλικής Ακαδημίας Χορού όπου περνάει τις τάξεις με πολύ μεγάλη άνεση.
Το 1939 -μέσα σε έξι χρόνια- αναδείχθηκε ως πρίμα μπαλαρίνα και είχε χορέψει όλους τους μεγάλους κλασικούς ρόλους «Λίμνη των κύκνων», «Ωραία Κοιμωμένη» και «Ζιζέλ».
Αργότερα συνεργάστηκε με το χορογράφο Φρέντερικ Άστον όπου ενσάρκωσε πολλούς καινούριους ρόλους -«Όρντιν», «Δάφνις και Χλόη», «Σύλβια»- τους οποίους παρουσίασε σε όλες τις μεγάλες σκηνές της Ευρώπης.
Επίσης συνεργάστηκε με τον Roland Petit και τη Martha Graham.
Το 1949 έγινε διάσημη και στην Αμερική μετά από μια περιοδεία που έκανε με την Ακαδημία.
H πρώτη της εμφάνιση στο πλευρό του Ρούντολφ Νουρέγιεφ ήταν το 1962 στη «Ζιζέλ». Ακολούθησε το μπαλέτο «Μαργαρίτα και Αρμάνδος» και πολλές ακόμη συνεργασίες και χάρη στο Νουρέγιεφ και το τέλειο δέσιμό τους συνέχισε τον χορό μέχρι τα 58 της!
Από μια επίσκεψή της στο Ναύπλιο το 1951 με τον ζωγράφο John Craxton
Η Φοντέιν δημιούργησε «σχολή» χάρη στη λυρική και αρμονική της κίνηση καθώς και την τέλεια τεχνική της.
Το 2010 αποκαλύφθηκε ότι η διάσημη Βρετανίδα μπαλαρίνα ήταν αναμεμειγμένη σε απόπειρα πραξικοπήματος κατά της κυβέρνησης του Παναμά τη δεκαετία του 1950, όπου τη συνωμοσία κατά της πακιστανικής κυβέρνησης υποστήριζε ο Κουβανός ηγέτης Φιντέλ Κάστρο. Οι αποκαλύψεις που είδαν το φως της δημοσιότητας 51 χρόνια μετά, μέχρι και σήμερα δεν έχουν αποδειχθεί.
Τα τελευταία χρόνια της ζωής της τα έζησε στον Παναμά.
Eπιμέλεια: Μαρία Παπουτσή
entertainment.in.gr
- Ουκρανία: Ο Τραμπ ανακοίνωσε ότι θα συναντήσει τον Ζελένσκι στη Νέα Υόρκη
- Can of Ham: Η πώλησή του δοκιμάζει τη ζήτηση για ουρανοξύστες στο Λονδίνο
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα
- Μεντιλίμπαρ: «Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλευτήκαμε»