Συνεργασία ΙΚΕΑ με Zoottle για πρόσβαση στο Wi-Fi μέσω Facebook
Σε μια νέα συνεργασία προχώρησε η ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS με τη εταιρεία Zoottle, προσφέροντας στους επισκέπτες των καταστημάτων της εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο internet, μέσω Facebook.
Σε μια νέα συνεργασίαπροχώρησε η ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS με τη εταιρείαZoottle, προσφέροντας στους επισκέπτες των καταστημάτων της εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στοinternet, μέσωFacebook.
Η διαδικασία είναι απλή:Οι επισκέπτες των πέντε καταστημάτων της ΙΚΕΑ στα οποία έχει ήδη εγκατασταθεί το σύστημα τηςZoottle, καλούνταινα συνδεθούν στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και να κάνουν Like στη σελίδα Facebook τηςIKEA. Με τον τρόπο αυτό αποκτούν άμεση πρόσβαση στοinternet.
Αντίστοιχα καταστήματα στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία αναμένεται σύντομα να προχωρήσουν στην εγκατάσταση της υπηρεσίας Zoottle.
Σε επιχειρήσεις που έχουν εγκαταστήσει την συγκεκριμένη υπηρεσίαυπάρχει δυνατότητα πρόσβασης των χρηστώνστο internet μέσωFacebook, Twitter, κάνονταςloginμε τοemailτους ή και μέσωpassword.
O Νάσος Αναλογίδης, συνιδρυτής της Zoottle και υπεύθυνος για την επιχειρηματική ανάπτυξη της εταιρείας, αναφερόμενος στη συνεργασία με την ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή την εξέλιξη και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συμβάλλουμε στην αρτιότερη επικοινωνία και αλληλεπίδραση των καταστημάτων ΙΚΕΑ με τους πελάτες τους».
Στόχος της υπηρεσίας είναι η διευκόλυνση του επισκέπτη μιας επιχείρησης που έχει εγκαταστήσει το Zoottle για εύκολη πρόσβαση στο Wi-Fi και η μετατροπή των επισκεπτών – εν δυνάμει πελατών της επιχείρησης σε «fans» μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Επομένως, το Zoottle επιδιώκει ουσιαστικά να γίνει ένα «εργαλείο» διαφήμισης των επιχειρήσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Παράλληλα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει μια σειρά από στατιστικά, δημογραφικά και ποιοτικά στοιχεία στην επιχείρηση σχετικά με τους συνδεδεμένους χρήστες ενώ οι τελευταίοι, στο εγγύς μέλλον, θα δέχονται και προσωποποιημένες προσφορές λαμβάνοντας υπ’ όψη τα δημογραφικά τους στοιχεία και τον συχνότητα των επισκέψεων τους.
Εκτός από τα καταστήματα της ΙΚΕΑ, η υπηρεσία της Zoottle χρησιμοποιείται ήδη σε περισσότερες από 100 εταιρείες στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει ήδη τα πρώτα βήματα επέκτασης του δικτύου πελατών της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μέση Ανατολή.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Παράταση στη συνταξιοδότηση γιατρών του ΕΣΥ και μέτρα για το φάρμακο
- Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στο Μαρκόπουλο
- «Straight White Men»: Μια ιδιόρρυθμη κωμωδία με ειρωνικό χιούμορ στο Θέατρο Μικρό Χορν
- Ευρωπαϊκή οικονομία: Πώς επηρεάζεται από το δημογραφικό και πού πρέπει να προσαρμοστεί
- «Tρέχει» το κόμμα (του) μέσα στο κόμμα ο Κασσελάκης – Xαμηλή πτήση στο Περιστέρι – Tο φλερτ του Π. Παππά με τον Ανδρουλάκη
- Καιρός: Τοπικές βροχές και μικρή πτώση της θερμοκρασίας