Το φετινό Φεστιβάλ των Καννών ξεκίνησε με τις πρώτες προβολές της ταινίας Grace of Monaco, με πρωταγωνίστρια τη Νικόλ Κίντμαν.

Η Κίντμαν τράβηξε τα βλέμματα, η ταινία της, όμως, απέσπασε πολύ κακές κριτικές, με τον Guardian να δηλώνει ότι πρόκειται για μια «εντυπωσιακή καταστροφή».

Η εφημερίδα δεν σταμάτησε εκεί. Έγραψε ότι η ταινία αποτελεί «βασιλική βιογραφία χειρότερη και από εκείνη της Νταϊάνα» (με τη Ναόμι Γουότς), ενώ τη χαρακτηρίζει ως «μία από τις χειρότερες ταινίες που προβλήθηκαν ποτέ στο κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών».

Ο κριτικός του περιοδικού Empire γράφει ότι η ταινία προκαλεί γέλιο. «Το πρόβλημα είναι ότι δεν σκοπεύει να είναι κωμωδία» προσθέτει.

«Είναι δυνατόν να φτιάξει κάποιος μία βαρετή ταινία από αυτό το πλούσιο, κουτσομπολίστικο, ζουμερό υλικό; Φαίνεται πως ναι» έγραψε ο Στίβεν Ντάλτον του Hollywood Reporter.

Η ταινία είχε ήδη συγκεντρώσει τα αρνητικά σχόλια της οικογένειας. Πριν από μερικές ημέρες, τα παιδιά του πρίγκιπα Ρενιέ και της Γκρέις Κέλι αποκάλεσαν την ταινία «φάρσα». Κρίνοντας από το τρέιλερ, ο πρίγκιπας Αλβέρτος, η Κάρολιν και η Στεφανί είπαν ότι «επιβεβαιώνεται ο μυθοπλαστικός χαρακτήρας της ταινίας».

Ερωτηθείσα, η Κίντμαν είπε: «Φυσικά αισθάνομαι στεναχωρημένη. Η ταινία δεν είχε κακή πρόθεση προς την οικογένεια, κυρίως τη Γκρέις και τον Ρενιέ. Εάν όντως είδαν την ταινία θα έβλεπαν ότι υπάρχει μεγάλη τρυφερότητα και για τους δύο γονείς τους».

Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο δημιουργός του Ζωή Σαν Τριαντάφυλλο, Ολιβιέ Νταχάν, ο οποίος ενεπλάκη σε διαμάχη με τον Χάρβεϊ Γουάινσταϊν για το final cut της ταινίας.

Και εάν κάποιος σπεύδει να υποθέσει ότι αυτή η ιστορία θα κάνει κακό στις Κάννες, αξίζει να σημειωθεί ότι η Κρουαζέτ είχε πάντα μία αδυναμία στην υπερβολή και το σκάνδαλο. Πριν από δύο χρόνια, για παράδειγμα, ο Λαρς Φον Τρίερ χαρακτηρίστηκε από το Φεστιβάλ persona non grata εξαιτίας φιλοναζιστικών δηλώσεων που έκανε.

Αγγελική Στελλάκη

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ