Δεν παραβιάστηκε το iCloud, απαντά η Apple στους χρήστες με τα κλειδωμένα iPhone και iPad
Η Apple αναγνώρισε το περιστατικό που περιγράφουν τουλάχιστον δεκάδες χρήστες κυρίως από την Αυστραλία, οι οποίοι βρήκαν κλειδωμένα iPhone, iPad και Mac και ένα μήνυμα από τον "Oleg Pliss" να καταθέσουν λύτρα μέσω PayPal για να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν ξανά smartphone, tablet και υπολογιστές. Το κλείδωμα θεωρείται ότι έγινε με την μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο iCloud και την υπηρεσία κλειδώματος αφού οι συσκευές δηλωθούν ως «lost». Δεν παραβιάστηκε το iCloud, γνώριζαν το Apple ID σας, δηλώνει η Apple.
- «Δεν θα διστάσουμε να υποστηρίξουμε τη Χεζμπολάχ, είναι ισχυρότερη από ποτέ», διαμηνύει ο ηγέτης των Χούθι
- Διεθνές ένταλμα έρευνας για Νορβηγό που συνδέεται με τις εκρήξεις βομβητών της Χεζμπολάχ - Χάθηκαν τα ίχνη του
- «Σταματήστε αυτή την τρέλα, μην εξοπλίζετε το Ισραήλ» - Χειροκροτούμενος ανέβηκε ο Αμπάς στο βήμα του ΟΗΕ
- Δημοσκόπηση: Πρώτο κόμμα η δυσαρέσκεια – ΣΥΡΙΖΑ σε κρίση – Οι νέοι θέλουν νέα σχήματα
Η Apple αναγνώρισε το περιστατικό που περιγράφουν από την Δευτέρα δεκάδες τουλάχιστον χρήστες κυρίως από την Αυστραλία, οι οποίοι βρήκαν κλειδωμένα iPhone, iPad και Mac και ένα μήνυμα από τον «Oleg Pliss» να καταθέσουν λύτρα μέσω PayPal για να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν ξανά smartphone, tablet και υπολογιστές. Το κλείδωμα θεωρείται ότι έγινε με την μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο iCloud και την υπηρεσία κλειδώματος αφού οι συσκευές δηλώθηκαν ως «lost». Δεν παραβιάστηκε το iCloud, γνώριζαν το Apple ID σας, δηλώνει η Apple.
H συζήτηση στο discussions.apple.com έχει επεκταθεί στις 22 σελίδες την δεύτερη ημέρα από 13 την πρώτη και τώρα υπάρχουν αναρτήσεις και από χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες αν και είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.
Στην σύντομη ανακοίνωσή της, η Apple δηλώνει ότι το iCloud δεν παραβιάστηκε. Προτρέπει δε τους χρήστες -χωρίς να αναφέρεται στον αριθμό τους ή στα αιτήματα για υποστήριξη- να αλλάξουν το Apple ID τους, το οποίο είναι συνήθως η κύρια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη. Επίσης, συστήνει να μην χρησιμοποιείται ο ίδιος συνδυασμός ονόματος χρήστης (username, στην προκειμένη περίπτωση Apple ID) και password σε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες. Όσοι δεν επιλύσουν έτσι το πρόβλημα (οι περισσότεροι χρήστες αναφέρουν ότι οι συσκευές τους έχουν ήδη κλειδωθεί με άγνωστο passcode) καλούνται να αξιοποιήσουν την συνδρομητική υπηρεσία AppleCare ή να επισκεφτούν τα καταστήματα Apple.
Διαβάστε περισσότερα για τις αναφορές των ομολογουμένως ταλαιπωρημένων χρηστών στο άρθρο:
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις