«Καρπών Σπονδή» του Παναγιώτη Παπαδόπουλου
Τα εγκαίνια της έκθεσης θα συνδυαστούν με το καλλιτεχνικό δρώμενο της Έλενας Παυλέα, ένα συνδυασμό μουσικής, ποίησης, χορού και κινηματογράφου με βασικό χαρακτηριστικό τον συγκερασμό των τεχνών.
Η μουσική σύνθεση στο πιάνο της Παυλέα και οι ερμηνείες της μέτζο σοπράνο Μαρισίας Παπαλεξίου εμπνέονται από τα έργα ζωγραφικής και γλυπτικής του Παναγιώτη Παπαδόπουλου, ενώ τη σκυτάλη της έμπνευσης παίρνει η χορογράφος Ελένη Γιαννούδη, η ποιήτρια Βιολέττα Μαράντου- Παυλέα και ο Ελληνοϊταλός σκηνοθέτης Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλος που μαζί με τον Πάνο Γκόλφη γύρισαν ειδικά για την έκθεση την ταινία “Καρπών Σπονδή”.
Ο διάλογος των καλλιτεχνών είναι μια συμβολική προσέγγιση στην πηγή της ζωής, καθώς και ένα ταξίδι αφύπνισης των αισθήσεων, υπαρξιακής αναζήτησης και αυτογνωσίας. Το δάσος και η θάλασσα, οι καρποί και η φθορά, η ελπίδα και ο πόνος, το πραγματικό και το μεταφυσικό, η ψυχή και η ποίηση είναι τα σύνορα που ξεπερνάμε για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας, την ταυτότητά μας και τον προορισμό μας. Ακέραιες στιγμές έμπνευσης, έντονη ψυχολογική φόρτιση και δημιουργική έκφραση συνθέτουν το έργο των καλλιτεχνών που συνυπάρχουν σε ένα νοητό τοπίο “Καρπών”, δίνοντας τη δική τους καλλιτεχνική εκδοχή με φόντο έναν κόσμο που γεννιέται, αναπνέει και κινείται αέναα ανάμεσα στο φως, το σκοτάδι και τον έρωτα.
“Καρπών Σπονδή”
Εγκαίνια Σάββατο 13 Δεκεμβρίου και ώρα 8.00 μ.μ.
Διάρκεια έκθεσης 13 Δεκεμβρίου 2014-13 Ιανουαρίου 2015
Galerie Lefakis – Λεωφόρος Ποσειδώνος 80β, τηλ. 210 7777807, 210 6251731
- Λίβανος: Νυχτερινή σφαγή από το Ισραήλ σε κεντρική συνοικία της Βηρυτού
- Γιάφκα στο Παγκράτι: Τον ρόλο του 49χρονου φιλόλογου ερευνά η Αντιτρομοκρατική – «Συντηρητής» ή «ενδιάμεσος»;
- Μολδαβία: Ο υπουργός Ενέργειας επισκέπτεται τη Ρωσία για να εξασφαλίσει ηλεκτρικό ρεύμα
- Βόρεια Κορέα: Καταδικάζει τις κοινές στρατιωτικές ασκήσεις ΗΠΑ, Νότιας Κορέας και Ιαπωνίας
- Τραμπ: Ανακοίνωσε τις νέες επιλογές αξιωματούχων για τον Λευκό Οίκο, τα υπουργεία και το κυβερνητικό έργο
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Αντισυστημισμός, ο νέος κίνδυνος