Audi R8 2016: Γερμανικό supercar ραντεβού σε ελβετικό έδαφος
Η Audi επιταχύνει τις εξελίξεις, επιφυλάσσοντας τη νέα γενιά του R8 για το «floor» της ελβετικής έκθεσης που ανοίγει αυλαία στις 3 Μαρτίου.
- Georgina Cooper: Το cool kid των ’90s πέθανε στα 46 της χρόνια κάνοντας μια νέα αρχή σε ελληνικό νησί
- Αυτό το τρομακτικό βίντεο… «γκρεμίζει» όλα όσα πιστεύαμε για τα ταξίδια με κρουαζιερόπλοια
- Eλεύθερη η 30χρονη που παρέσυρε τον 12χρονο με πατίνι - Παρέδωσε το δίπλωμά της
- Η Μάρθα Στιούαρτ παραδέχεται ότι είχε εξωσυζυγικές σχέσεις – Τόσο αυτή όσο κι ο πρώην άντρας της
Η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε ότι η δεύτερη γενιά της δικής της εκδοχής για ένα supercar, του ιδιαιτέρως επιτυχημένου και δημοφιλούς R8, θα παρουσιαστεί στην επικείμενη έκθεση της Γενεύη.
Η πρώτη προσπάθεια της Audi να παρουσιάσει τη δική της εκδοχή για ένα supercar ξεκίνησε το 2007 με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του R8 η οποία και αποδείχτηκε τεράστια επιτυχία για την φίρμα και ξεπερνώντας κάθε προσδοκία πωλήσεων.
Αυτό ήταν κάτι το εξαιρετικά καλό για την πρώτη γενιά, ωστόσο σημαίνει επίσης ότι η δεύτερη γενιά θα πρέπει να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων που το ίδιο το αυτοκίνητο θεσμοθέτησε.
Το μέχρι σήμερα γνωστό R8 ανανεώθηκε το 2013, παρουσιάζοντας μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων και πλέον, ήρθε η ώρα της νέας γενιάς του, για την ακρίβεια, της πρώτης νέας γενιάς του.
Παρά τις δεδομένες αλλαγές σε όλα τα μηχανικά του και μη, μέρη και την επίσης δεδομένη προσθήκη μιας plug-in υβριδικής e-tron έκδοσης στην γκάμα του, τα πρωτότυπα του R8 που έχουν ήδη δώσει το στίγμα τους σε δοκιμές εξέλιξης συντείνουν στην άποψη ότι το νέο R8 θα διατηρήσει την πλήρως αναγνωρίσιμη σιλουέτα του.
Σε ό,τι αφορά τις επιμέρους σχεδιαστικές λεπτομέρειες, το R8 θα διαθέτει μια πιο επιθετική «όψη» την οποία θα εξασφαλίσουν, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, γρίλια και εισαγωγές αέρα, στοιχεία η αισθητική των οποίων στη νέα εκδοχή του supercar της Audi, θα επηρεάσει και τις επικείμενες RS εκδόσεις στην γκάμα της γερμανικής φίρμας.
Την εικόνα του θα συμπληρώσουν οι πιο έντονα ανάγλυφες επιφάνειές του ενώ, αναμένεται ένας νέος αεροδυναμικός διαχύτης και οι οβάλ απολήξεις του νέου συστήματος εξαγωγής στα δύο άκρα του επίσης πλήρως ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα.
Περνώντας στην «καρδιά του κτήνους» είναι γνωστό ότι το νέο R8 θα αξιοποιήσει τροποποιημένες εκδοχές των ήδη γνωστών V8 και V10 συνόλων με τα οποία εξοπλίζεται. Αυτό μεταφράζεται σε αύξηση ισχύος, τουλάχιστον κατά 25 ίππους, τόσο για τον λιγότερο ισχυρότερο FSI των 4,2 λίτρων όσο και για τον V10 των 5,2 λίτρων, με τα μεγέθη της ιπποδύναμης να διαμορφώνονται σε 450 και 570 ίππους, αντιστοίχως.
Επίσης για πρώτη φορά, όλοι οι κινητήρες και οι εκδόσεις του γερμανικού supercar θα εξοπλίζονται με σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων και stop-start με στόχο χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου η οποία αναμένεται να περιοριστεί κατά 10%.
Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται και μία plug-in υβριδική e-tron έκδοση όπου ο V8 βενζινοκινητήρας θα συνεργάζεται με ηλεκτρικά μοτέρ, «απογειώνοντας» την ισχύ σε πάνω από 500 ίππους και προσφέροντας αισθητά χαμηλότερα μεγέθη οικονομίας.
Για μεγάλο μέρος των στοιχείων του νέου R8 η Audi θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που απέκτησε από το αγωνιστικό R8 LMS κάτι που σημαίνει ότι, το καπό και η οροφή του νέου R8 θα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα ενώ, το παρών αναμένεται να δώσει και μια εκδοχή του διπλού αεροδυναμικού διαχύτη του νικητήριου στο Le Mans, LMP1 και η οποία θα αναλάβει να αυξήσει την κάθετη δύναμη.
Το καπό και η οροφή δεν θα είναι τα μοναδικά στοιχεία που θα αποτελούνται από ανθρακονήματα καθώς από το ίδιο υλικό, σε ποσοστό 23% θα αποτελείται και το «multimaterial» όπως το χαρακτηρίζει η Audi, χωροδικτύωμα του R8, στοιχείο που αναμένεται να οδηγήσει στην εξοικονόμηση βάρους που αντιστοιχεί σε 23 κιλά. Παράλληλα, η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων αναμένεται να βελτιώσει και την ακαμψία του πλαισίου προσφέροντας ένα σαφώς πιο άκαμπτο σύνολο.
Υπό το ίδιο σκεπτικό της εξοικονόμησης βάρους η ανάρτηση του R8 θα διαθέτει ελατήρια από πολυμερή υλικά ενισχυμένα με υαλόνημα, ανθρακονήματινα anti-roll bars, κεραμικά δισκόφρενα ενώ οι άξονες των πίσω τροχών θα αποτελούνται από τιτάνιο. Όλα αυτά αναμένεται να περιορίσουν το βάρος του κάτω από τα 1.500 κιλά.
Γενική θα είναι η βελτίωση και στο εσωτερικό όπου και πάλι αναμένεται να συναντήσουμε ανθρακονήματα τόσο σε ό,τι αφορά τις αισθητικές λεπτομέρειες όσο και αναφορικά με τα «βασικά» στοιχεία του θαλάμου.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται επίσης η παρουσία της τελευταίας εκδοχής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Audi MMI σε συνδυασμό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ψηφιακός αναμένεται να είναι και ο καθρέφτης ο οποίος θα προβάλλει με τη συνδρομή κάμερας, εικόνες υψηλής ανάλυσης στην κεντρική οθόνη.
Auto Express
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις