Η Volvo Cars και ο διάσημος σουηδός DJ και παραγωγός, Avicii ενώνουν τις δυνάμεις τους για την μουσική υπόκρουση που θα συνοδεύσει το λανσάρισμα του νέου XC90, διασκευάζοντας Nina Simone και Feeling Good.

Η νέα διασκευή του all time classic κομματιού από τον ταλαντούχο Σουηδό, συνοδευόμενη από το σχετικό clip, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου, αποτελώντας τη βάση της παγκόσμιας εκστρατείας της Volvo με τίτλο “A New Beginning” για το λανσάρισμα του νέου XC90.

Σε ό,τι αφορά τα παρασκήνια της συνεργασίας τους το video του Feeling Good γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως το Osterlen της Σουηδίας, όπου ο 26χρονος παγκοσμίου φήμης DJ περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. Εξάλλου ο ίδιος και η ομάδα του συμμετείχαν ενεργά στη σύλληψη και την υλοποίηση του video από την Volvo.

Όσο για την επιλογή του τραγουδιού, όπως λέει ο Avicii ο οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός το 2011 όταν έσπασε τα «μουσικά κοντέρ» με το Le7el να σκαρφάλωνει στο Νο1 των αμερικανικών και βρετανικών charts: «Πάντα μου άρεσε αυτό το τραγούδι, είμαι μεγάλος θαυμαστής της Nina Simone, της Etta James και αυτού του είδους της μουσικής. Είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ. Είναι απολύτως διαχρονικό για μένα. Όταν έμαθα ότι θα ήταν το τραγούδι που ήθελε η Volvo Cars στην καμπάνια της, ενθουσιάστηκα! Αυτό που δημιούργησα θεωρώ ότι είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό, παραμένει όμως πάντα πιστό στο γνήσιο».

Ωστόσο όπως σημειώνουν οι Σουηδοί, από τη νέα διασκευή του Feeling Good δεν θα λείπει ο χαρακτηριστικός ήχος-σήμα κατατεθέν του δημιουργού του τέσσερις φορές πλατινένιου “Wake me up” ο οποίος ξεσηκώνει εκατομμύρια οπαδούς του ανά τον κόσμο.

Η σουηδική φίρμα εξηγεί την απρόσμενη συνεργασία προσδίδοντας της έντονα συμβολικά χαρακτήρα καθώς όπως αναφέρει ο Alain Visser επικεφαλής marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών της φίρμας: «Η Volvo Cars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή σουηδική κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας».

«Καθώς με το νέο XC90 ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό portfolio νέων μοντέλων στην ιστορία της Volvo, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε μια διαφημιστική καμπάνια εστιασμένη στην ουσία και τη μοναδικότητα της φίρμας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα μας στρατηγική marketing “Volvo Way to Market”, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέξαμε και το μότο “A New Beginning” για την καμπάνια μας. Γιορτάζουμε τόσο αυτό που είμαστε όσο και αυτό που φιλοδοξούμε να γίνουμε. Να δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να απολαμβάνουν καλύτερα και στο μέγιστο βαθμό τη ζωή τους», καταλήγει ο Alain Visser.

auto.in.gr