Κρις Κολόμπους: Θα ήθελα να γυρίσω τη συνέχεια του Χάρι Πότερ
Είναι ο σκηνοθέτης που αρνείται να μεγαλώσει. Ο Κρις Κολόμπους, σεναριογράφος των Goonies και Gremlins, σκηνοθέτης των Μόνος στο Σπίτι, της κυρίας Ντάουτφαϊρ, των δύο πρώτων Χάρι Πότερ, σκηνοθετεί φέτος στο Pixels την επίθεση των ρετρό βιντεοπαιχνιδιών. Το in.gr συνάντησε τον σκηνοθέτη στο Κανκούν του Μεξικό και μίλησε μαζί του για την επιστροφή των Goonies, για την επιθυμία του να γυρίσει την... ένατη ταινία Χάρι Πότερ και για τον Ρόμπιν Γουίλιαμς.
Εάν ο Στίβεν Σπίλμπεργκ είναι ο σκηνοθέτης-παιδί που ενηλικιώθηκε -και οι σκηνοθετικές του επιλογές το αποδεικνύουν περίτρανα-, τότε ο Κρις Κολόμπους είναι το παιδί που αρνείται πεισματικά να ενηλικιωθεί.
Ο Κολόμπους, σεναριογράφος κλασικών ταινιών της εταιρείας παραγωγής της Amblin (όπως τα Goonies και τα Gremlins) και σκηνοθέτης μεγάλων επιτυχιών -τα δύο Μόνος στο Σπίτι, τα δύο πρώτα Χάρι Πότερ, η κυρία Ντάουτφαϊρ, ανάμεσα σε άλλα- επιμένει εδώ και χρόνια στις οικογενειακές ταινίες και φέτος κάνει ένα ταξίδι στον χρόνο και τη νοσταλγία.
Στα Pixels, τη νέα του ταινία, ήρωες ρετρό βιντεοπαιχνιδιών αναλαμβάνουν να καταστρέψουν τον πλανήτη Γη. Μία ομάδα πρώην πρωταθλητών θα κληθεί να τους εμποδίσει.
Το in.gr συνάντησε τον Κρις Κολόμπους στο Κανκούν του Μεξικό -όπου ο σκηνοθέτης βρέθηκε μαζί με τους πρωταγωνιστές των Pixels (Άνταμ Σάντλερ, Πίτερ Ντίνγκλατζ, Μισέλ Μόναχαν, Τζος Γκαντ)- και μίλησε μαζί του για την επιστροφή των Goonies, για την επιθυμία του να γυρίσει την… ένατη ταινία Χάρι Πότερ και για τον Ρόμπιν Γουίλιαμς που πέθανε πριν από σχεδόν έναν χρόνο.
- Με σενάρια για ταινίες όπως τα Goonies και τα Gremlins, έχετε συνδέσει το όνομά σας με τη δεκαετία του 1980. Πώς αισθάνεστε πού γυρίζετε τώρα τα Pixels, μία ταινία για τη νοσταλγία των ’80s;
- Γιατί νομίζετε ότι αγαπά τόσο πολύ ο κόσμος τα Goonies;
- Πώς κάνεις μια ταινία που βασίζεται στη νοσταλγία -όπως το Pixels- να μοιάζει επίκαιρη;
- Οι κανόνες του να κάνεις ταινίες στο Χόλιγουντ έχουν αλλάξει από τότε;
- Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, πώς βλέπετε το μέλλον σας στο Χόλιγουντ;
- Έχετε νιώσει ποτέ την ανάγκη να επιστρέψετε σε κάποιους από τους χαρακτήρες σας;
- Γιατί επιστρέφετε στις οικογενειακές ταινίες;
- Αναφερθήκατε στην κυρία Ντάουτφαϊρ. Συνεργαστήκατε αρκετές φορές με τον Ρόμπιν Γουίλιαμς στη διάρκεια της καριέρας σας. Τι θυμάστε πιο έντονα από εκείνον;
Κρ.Κ.: Ο Ρόμπιν ήταν αυτός που με έπεισε να μετακομίσω στο Σαν Φρανσίσκο. Μου άλλαξε τη ζωή. Ήταν, επίσης, ο πιο «έντονος» ηθοποιός με τον οποίο έχω δουλέψει. Στην κυρία Ντάουτφαϊρ γυρίζαμε 20 με 25 φορές την κάθε σκηνή. Ο Ρόμπιν ήταν τόσο ιδιοφυής ηθοποιός. Θυμάμαι γυρίζαμε δύο – τρεις φορές την σκηνή όπως ήταν στο σενάριο, αλλά στη συνέχεια ο Ρόμπιν άρχιζε να αυτοσχεδιάζει. Και αυτοσχεδίαζε και αυτοσχεδίαζε και χανόταν τόσο σε αυτό που αν του ζητούσα να κάνει κάτι που είχε κάνει στην προηγούμενη λήψη, μού έλεγε: «Δεν γίνεται. Δεν θυμάμαι τι έκανα». Μέχρι να τελειώσουμε το γύρισμα, είχαμε όλες τις εκδοχές της ίδιας σκηνής: την κατάλληλη, την κατάλληλη για άνω των 13 και την ακατάλληλη για ανηλίκους. Μέχρι σήμερα εύχομαι να είχα την ακατάλληλη εκδοχή: ήταν από τα πιο αστεία πράγματα που έχω δει. Ήταν ο πιο σκληρά εργαζόμενος ηθοποιός από όσους έχω συνεργαστεί. Πραγματικά αφοσιωμένος και εμμονικός με τη δουλειά του. Επρόκειτο να συνεργαστούμε άλλη μία φορά, στο σίκουελ του κυρία Ντάουτφαϊρ. Το σενάριο ήταν έτοιμο και ήταν εξαιρετικό.
* Η ταινία Pixels θα προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες από τις 30 Ιουλίου σε διανομή Feelgood Entertainment.
Αγγελική Στελλάκη
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Καζακστάν: «Δυνατός κρότος» – Τι λέει επιζώντας από τη συντριβή του αεροπλάνου – Τι υποστηρίζει η εταιρεία
- Για κινηματογραφική wow εμπειρία θέασης ζήστε στη νέα εποχή της Samsung AI TV
- Πόσο «αξίζει» ο μισθός σου; Χαμηλότερα από τη Βουλγαρία η αγοραστική δύναμη του μισθού στην Ελλάδα
- ΚΚΕ: Η σύναψη ενός τουρκοσυριακού συμφώνου θα έχει και την «υπογραφή» ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ
- Οι αναπτυξιακές προοπτικές της Κεντρικής Μακεδονίας στο επίκεντρο της συνάντησης Α. Αηδονά με Κ. Γκιουλέκα
- Απορρίφθηκε η έφεση της Μπαρτσελόνα: Τι συμβαίνει με τον Όλμο