Λέα Σεϊντού: «Έπρεπε να είμαι γυμνασμένη για να παίξω στο Spectre»
Ελισάβετ Σταμοπούλου
Η φήμη της εκτοξεύτηκε στη Ζωή της Αντέλ με το ρόλο της ομοφυλόφιλης καλλιτέχνιδας και ο δρόμος της αναγνώρισης συνεχίζεται για τη Λέα Σεϊντού. Για τις απαιτήσεις του Spectre, για το θαυμασμό προς το Γιώργο Λάνθιμο, αλλά και για την πικρή εμπειρία που είχε στη Ζωή της Αντέλ μίλησε σε συνέντευξή της στον Guardian η ηθοποιός.
Στη Γαλλία το όνομά της δεν είναι απλή υπόθεση, αλλά συνώνυμο της νεανικής λάμψης. Στο στοιχείο αυτό συντείνει ο σημαντικός ρόλος της στην ταινία Spectre, αλλά και η συμμετοχή της στον «Αστακό» του Γιώργου Λάνθιμου που απέσπασε θετικές κριτικές στο Φεστιβάλ Καννών.
Πρόκειται για μια ταινία που προσέλκυσε διεθνή ονόματα της κινηματογραφικής σκηνής, όπως συνέβη με τον Κόλιν Φάρελ και τη Ρέιτσελ Βάις. «Γνωρίζαμε τι θα συμβεί από την αρχή, όταν διαβάσαμε το σενάριο», αναφέρει η Σεϊντού αναδεικνύοντας έτσι τη δυναμική της ταινίας που φαίνεται να την κέρδισε από την πρώτη στιγμή.
«Το θέμα ήταν απλά να πούμε ό,τι βλέπαμε στο σενάριο, δεν υπήρχε τόση ανάγκη να δουλέψουμε πάνω στους χαρακτήρες», σημείωσε ενώ εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για το Λάνθιμο, όσον αφορά στο πώς προσεγγίζει την ανθρώπινη συμπεριφορά. Το στοιχείο αυτό του ενθουσιασμού της ενισχύθηκε βλέποντας τον Κυνόδοντα.
«Μου αρέσει να δουλεύω με σκηνοθέτες που έχουν το δικό τους κόσμο. Για μένα ο κινηματογράφος είναι μια γλώσσα», συμπλήρωσε.
Με ενθουσιασμό αναφέρθηκε στη νέα ταινία James Bond, Spectre, που θα κυκλοφορήσει στις 12 Νοεμβρίου στις ελληνικές αίθουσες, και σημείωσε: «Σκέφτηκα ότι πρέπει να δοκιμάσω να δουλέψω πάνω στην απόκτηση αγγλικής προφοράς, να ασχοληθώ με αθλήματα και να είμαι σε φόρμα. Ο ρόλος μου στην ταινία περιελάμβανε κάποια ακροβατικά, αλλά τίποτα το τρελό. Πρέπει όμως έστω και σε αυτό το λίγο να μπορείς να ανταποκριθείς.»
Αναφέρθηκε και στο τι της είπε ο σκηνοθέτης Σαμ Μέντες για την ταινία. «Πάνω από όλα πρέπει να κάνεις αισθητή την παρουσία σου», ήταν η φράση που ακολούθησε σε κάθε βήμα του Spectre.
Έχει ακολουθήσει οδηγίες ανδρών σκηνοθετών, αλλά και γυναικών η Σεϊντού αφού έχει συνεργαστεί με πολλές γυναίκες από ευρωπαϊκούς κινηματογραφικούς κύκλους.
«Όταν δουλεύεις με γυναίκες υπάρχει μεγαλύτερη ισότητα, πατάς στο ίδιο έδαφος. Με τους άντρες τίθεται πάντα το θέμα της αποπλάνησης. Προβάλλουν τη δική τους επιθυμία και οπτική για τις γυναίκες», ανέφερε φέρνοντας στην επιφάνεια συζητήσεις περί ισότητας στην κινηματογραφική βιομηχανία.
Μπορεί να είπε ότι έχει μεγαλύτερη ελευθερία στον έλεγχο της εξωτερικής της εμφάνισης όταν πρωταγωνιστεί σε έργα σκηνοθετριών, ωστόσο σημείωσε ότι η ίδια θα ήθελε να σχεδιάσει αντρικό ρόλο, εστιάζοντας στο στοιχείο εκείνο του ερωτισμού.
Μιλώντας για σκηνοθέτες, μια δυσάρεστη εμπειρία που γεύτηκε η Σεϊντού ήταν εκείνη με τον Αμπντελατίφ Κεσίς στη Ζωή της Αντέλ, με τις αντιπαραθέσεις και την πίεση στις ερωτικές σκηνές να μη ξεθωριάζουν από τη μνήμη της . Δεν αμφισβητεί όμως το γεγονός ότι η ταινία εξιτάρει την αντρική φαντασία κυρίως διότι είναι δημιούργημα ενός άντρα για δύο γυναίκες. «Είναι ένα έργο με τη δική του αλήθεια και δύναμη», επισημαίνει ωστόσο.
entertainment.in.gr
- Μαγδεμβούργο: Καταδικάζει την επίθεση η Σαουδική Αραβία – «Βαθύτατα συγκλονισμένος» ο Μακρόν
- ΗΠΑ: Οι Ρεπουμπλικανοί προστατεύουν τις επενδύσεις του Μασκ στην Κίνα, λένε οι Δημοκρατικοί
- Αμαλιάδα: «Αν δω το παραμικρό θα την ”σκίσω” επιστημονικά», λέει ο τεχνικός σύμβουλος της Ειρήνης Μουρτζούκου
- Αμαλιάδα: «Το ψέμα θέλει μνήμη και η αλήθεια θάρρος» – Ανατροπή από μάρτυρα – «κλειδί»
- Μαγδεμβούργο: Για «κενό ασφαλείας» στη χριστουγεννιάτικη αγορά κάνει λόγο ειδικός σε θέματα τρομοκρατίας
- ΗΠΑ: Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψηφίζει νομοσχέδιο για την αποτροπή του κυβερνητικού shutdown