Opel GT Coupe Concept: Σε αντίστροφη μέτρηση
Η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε την πρεμιέρα ενός πρωτότυπου coupe στην προσεχή έκθεση της Γενεύης το οποίο αφενός θα συστήσει το νέο κώδικα σχεδίασης της φίρμας και αφετέρου, έχει κάτι παραπάνω από αυξημένες πιθανότητες να μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής.
Η Opel επιβεβαίωσε και επισήμως την παρουσίαση ενός νέου πρωτότυπου coupe με τα διακριτικά GT στην έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο το οποίο, αρχικά, θα αναλάβει να συστήσει την εξέλιξη του σχεδιαστικού κώδικα της γερμανικής φίρμας, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται σε καμία περίπτωση και η παραγωγή ενός αντίστοιχου μοντέλου αν οι αντιδράσεις του κοινού είναι θετικές.
Μέχρι στιγμής οι μόνες πληροφορίες που δίνει στη δημοσιότητα η Opel είναι η υπόσχεση για την παρουσίαση του νέου concept το οποίο σύμφωνα με το σχετικό video teaser της φίρμας «θα μας κάνει να δούμε την Opel με άλλα μάτια».
Όπως και να έχει, το σίγουρο είναι ότι αν τελικά πάρει το πράσινο φως, το GT Coupe θα αποτελέσει μια εντελώς καινούρια προσθήκη στην γκάμα της φίρμας, το οποίο με τα χαρακτηριστικά ενός 2+2 coupe θα επιχειρήσει να δώσει μια αμιγώς σπορ και διαφορετική διάσταση στο προϊοντικό της portfolio.
Αν και δεν υπάρχει επίσημη αποκάλυψη σχετικά με την εικόνα του, προηγούμενες πληροφορίες αποτυπώνουν μια σαφή εικόνα για την νέα άφιξη.
Έτσι, σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα του, το Opel GT αναμένεται να αντλήσει επιρροές από ένα παλαιότερο concept της φίρμας το οποίο έγραψε τη δική του επιτυχημένη ιστορία στα χρονικά της αυτοκίνησης.
Ο λόγος για το Opel GT Experimental το οποίο παρουσιάστηκε ως concept car την έκθεση της Φρανκφούρτης το 1965 και που η τεράστια απήχησή του το οδήγησε στην παραγωγή ένα χρόνο αργότερα, εξασφαλίζοντάς του τον τίτλο του πρώτου ευρωπαϊκού πρωτοτύπου που οδηγήθηκε σε μαζική παραγωγή.
Εκτός από την χαρακτηριστική σιλουέτα και τα τυπικά γνωρίσματα ενός 2+2 coupe, τα επιμέρους σχεδιαστικά γνωρίσματα του νέου Opel GT θα προέλθουν από την μετεξέλιξη του κώδικα που εισήγαγε το Monza concept το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2012.
Αν τελικά δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή του, πίσω από την εμφάνιση ενός δυναμικού και κομψού coupe αμαξώματος όπου κυριαρχούν οι έντονες πτυχώσεις και που σε συνδυασμό με τους πίσω κοντούς προβόλους, συντείνουν σε ένα μυώδες και επιβλητικό αποτέλεσμα, αναμένεται να βρεθεί η ελαφριά αρχιτεκτονική του Astra.
Αυτό σημαίνει ότι το Opel GT θα είναι εμπροσθοκίνητο και θα επωφεληθεί από τη νέα γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel που εξοπλίζουν το Astra, μεταξύ των οποίων το αθόρυβο diesel μοτέρ των 1,6 λίτρων καθώς και μια αναβαθμισμένη εκδοχή του turbo τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου.
Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή κατ’ επιλογή του αυτόματου Easytronic.
Στο εσωτερικό αναμένεται μια αντίστοιχη σχεδιαστική προσέγγιση με το Astra, εμπλουτισμένη με τις τελευταίες gadget εξελίξεις που -θα- έχουν συντελεστεί σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα σύνδεσης άλλων συσκευών και την αξιοποίηση των λειτουργιών τους μέσω του infotainment.
Επίσης, όπως εύκολα θα υπέθετε κανείς από την γκάμα δεν θα λείψουν και οι OPC εκδόσεις οι οποίες σε συνδυασμό και με τα coupe χαρακτηριστικά αναμένεται να δώσουν ένα πιο σπορ «αέρα» στην Opel η οποία τελευταία φορά που είχε coupe ήταν μεταξύ 2004 και 2006 με το περιορισμένης «εμβέλειας» Monaro και το Calibra η παραγωγή του οποίου σταμάτησε το 1998.
Εκτός από τις ορατές και μη, σχεδιαστικές και τεχνολογικές παραμέτρους που θα διαμορφώσουν τα χαρακτηριστικά του νέου γερμανικού coupe, ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο θα είναι η κοστολόγησή του η οποία, αναμένεται να του εξασφαλίσει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού τον οποίο θα «αναζητήσει» σε προτάσεις όπως το VW Scirocco ή ακόμα και το premium Audi TT.
Auto Express
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις