Σε απόσταση αναπνοής φαίνεται να βρίσκεται η νέα και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του 500Χ με την υπογραφή του «σκορπιού» η οποία, αν και έχει επιβεβαιωθεί εδώ και αρκετό καιρό, κάνει την πρώτη της εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με φόντο τη χιονισμένη Σουηδία.

Το Abarth 500X θα προστεθεί στην γκάμα της Abarth στο πλαίσιο των πιο επιθετικών σχεδίων των Ιταλών για ένα διευρυμένο σπορ προδιαγραφών Αbarth portfolio το οποίο θα περιλαμβάνει και μια αντίστοιχη έκδοση για το «φρέσκο» 124 Spider η οποία έχει επίσης ήδη δώσει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών.

Ανεξαρτήτως των ευρύτερων στρατηγικών σχεδίων του ομίλου Fiat- Chrysler για την Abarth, το 500X Abarth φαίνεται προς το παρόν να ακολουθεί τη «διακριτική οδό» ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, διαθέτοντας, ωστόσο, ορισμένα στοιχεία που προδίδουν την προέλευσή του, όπως το ενισχυμένο σύστημα πέδησης, οι δυο τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης και οι μεγαλύτεροι τροχοί με τις χαρακτηριστικής σχεδίασης ζάντες, «δάνειο» από την Alfa Romeo.

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση του πρώιμου αυτού δοκιμαστικού πρωτοτύπου, το σίγουρο είναι ότι η αντίστοιχη έκδοση παραγωγής θα είναι πιο άμεσα αναγνωρίσιμη ως Abarth, διαθέτοντας ένα πιο αιχμηρό και πιο αεροδυναμικό bodykit και τα απαραίτητα διακοσμητικά αυτοκόλλητα ενώ, μια αντίστοιχη «μάχιμη» εικόνα αναμένεται και στο εσωτερικό με σπορ καθίσματα και τιμόνι σε συνδυασμό με μια σειρά αισθητικών λεπτομερειών που θα ταυτοποιούν, με την πρώτη ματιά, την έκδοση ως Abarth.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα αξιοποιηθεί μια ισχυρότερη εκδοχή του turbo κινητήρα MultiAir των 1,4 λίτρων με τον οποίο ήδη εξοπλίζεται το ιταλικό μοντέλο ο οποίος όμως στην προκειμένη Abarth περίπτωση αναμένεται να αποδίδει πάνω από 200 ίππους.

Τις προδιαγραφές της έκδοσης θα συμπληρώσουν οι γνώριμες αναβαθμίσεις τις Abarth στο πλαίσιο οι οποίες αναμένεται να μειώσουν την απόσταση του 500Χ από το έδαφος καθώς και μια σειρά περαιτέρω βελτιώσεων στα συστήματα πέδησης και διέυθυνσης που θα συμβάλλουν στην μεταμόρφωση του 500Χ Abarth στα «πάντα εκτός από ένα τυπικό οικογενειακό αυτοκίνητο», όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Alfredo Altavilla, στέλεχος της FCA αλλά και ο ιθύνων νους πίσω από το πανίσχυρο Abarth 695 Biposto.

Auto Express