GP Bahrain 2016: Pole position με ρεκόρ πίστας για τον L. Hamilton
Kαταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ στην πίστα του Sakhir, ο L. Hamilton πρόσθεσε μία ακόμα pole position στο ενεργητικό του. Σε απόσταση 77 χιλιοστών του δευτερολέπτου ο N. Rosberg.
Στην ιστορία πέρασαν οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Bahrain 2016, αφήνοντας στους φίλους της F1 που τις παρακολούθησαν μια γλυκόπικρη γεύση.
Όπως και στον πρώτο αγώνα της φετινής σεζόν, έτσι και στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές από τα πρώτα δύο σκέλη (Q1 και Q2) της διαδικασίας δεν έλειψε η δράση όπως δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις.
Ο πρώτος που πήρε τον δρόμο για τα γκαράζ της ομάδας του ήταν ο F. Nasr με τον R. Haryanto να ακολουθεί και τις δύο Renault να απογοητεύουν μένοντας με τους Palmer και Mangussen στην 20η και την 19η θέση αντιστοίχως.
Μάλιστα, ο Κ. Magnussen θα εκκινήσει τον αυριανό αγώνα από τo pitlane εξαιτίας παράβασης στην οποία υπέπεσε κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών.
Νωρίτερα από ό,τι ίσως περίμεναν αποχαιρέτησαν τις κατατακτήριες δοκιμές οι Perez και Ericcson, σε αντίθεση με τον P. Wehrlein που παρά τον αποκλεισμό του κατάφερε να σκαρφαλώσει ως την 16η θέση.
Περνώντας στο δεύτερο σκέλος, ο D. Kvyat αποτέλεσε το πρώτο θύμα της διαδικασίας του αποκλεισμού. Ενενήντα δευτερόλεπτα αργότερα ήταν η σειρά του J. Button να επιστρέψει στα pit, βλέποντας τον πρωτάρη-αντικαταστάτη του τραυματία F. Alonso, S. Vandoorne, να φτάνει δύο θέσεις ψηλότερα.
Verstappen και Sainz εγκατέλειψαν από νωρίς τη μάχη, δείχνοντας ικανοποιημένοι με τη 10η και την 11η θέση, σε αντίθεση με τον N. Hulkenberg ο οποίος πάλεψε μέχρι τέλους διεκδικώντας την πρόκρισή του στο Q3.
O Γερμανός πιλότος της Force-India δικαιώθηκε για την επιμονή του, σημειώνοντας στα τελευταία λεπτά του Q2 την 8η καλύτερη επίδοση και πετώντας εκτός τον R. Grosjean που μέχρι εκείνη τη στιγμή κρατούσε το εισιτήριο της εισόδου στο Q3.
Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, η μάχη για την pole position δόθηκε ανάμεσα στις δύο Mercedes AMG Petronas. Αν και στην πρώτη προσπάθειά του ο L. Hamilton έκανε ένα λάθος που τον κράτησε μακριά από την κορυφή, στη δεύτερη και τελευταία ο Βρετανός κατάφερε να αφήσει πίσω του τόσο τις δύο Ferrari όσο και τον βασικό του αντίπαλο, τον N. Rosberg.
H διαφορά ανάμεσα στους δύο πιλότους της Mercedes AMG Petronas διαμορφώθηκε στα 77 χιλιοστά του δευτερολέπτου, με τον S. Vettel να απέχει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από το 1.29.493 του L. Hamilton και τον K. Raikkonen να ολοκληρώνει τις προσπάθειές του από την τέταρτη θέση και σε απόσταση 0,75 δεκάτων του δευτερολέπτου.
Ricciardo, Bottas, Μassa και Hulkenberg συμπλήρωσαν την οκτάδα που συμμετείχε στο τρίτο και τελευταίο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, από το οποίο δεν έλειψαν τα νεκρά διαστήματα.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m29.493s | – |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m29.570s | 0.077s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m30.012s | 0.519s |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m30.244s | 0.751s |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull/TAG Heuer | 1m30.854s | 1.361s |
6 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m31.153s | 1.660s |
7 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m31.155s | 1.662s |
8 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m31.620s | 2.127s |
9 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m31.756s | – |
10 | Max Verstappen | Toro Rosso/Ferrari | 1m31.772s | – |
11 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m31.816s | – |
12 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m31.934s | – |
13 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 1m31.945s | – |
14 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m31.998s | – |
15 | Daniil Kvyat | Red Bull/TAG Heuer | 1m32.241s | – |
16 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m32.806s | – |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m32.840s | – |
18 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m32.911s | – |
19 | Jolyon Palmer | Renault | 1m33.438s | – |
20 | Rio Haryanto | Manor/Mercedes | 1m34.190s | – |
21 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m34.388s | – |
22 | Kevin Magnussen | Renault | 1m33.181s | – |
auto.in.gr
- Ουκρανία: Ο Τραμπ ανακοίνωσε ότι θα συναντήσει τον Ζελένσκι στη Νέα Υόρκη
- Can of Ham: Η πώλησή του δοκιμάζει τη ζήτηση για ουρανοξύστες στο Λονδίνο
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα
- Μεντιλίμπαρ: «Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλευτήκαμε»