Αγγελική Στελλάκη

Μετά τον αριθμό-ρεκόρ των 14 νέων ταινιών στις αίθουσες, επτά νέες ταινίες βγαίνουν στις αίθουσες τις ημέρες του Πάσχα. Δύο ταινίες κυκλοφορούν τη Μεγάλη Πέμπτη στους κινηματογράφους, ενώ οι υπόλοιπες θα αρχίσουν να προβάλλονται από την Κυριακή του Πάσχα στις αίθουσες.

Από τη Μ.Πέμπτη 28 Απριλίου:

Ο Κυνηγός: Η Μάχη του Χειμώνα

(2/5)

Μετά την συμπαθητική, εναλλακτική αφήγηση της ιστορίας της Χιονάτης και του Κυνηγού, έρχεται η δεύτερη ταινία που φέρνει στο επίκεντρο τον Κυνηγό (Κρις Χέμσγουορθ), καθώς προσπαθεί να πολεμήσει τις δυνάμεις του κακού, όπως αυτές εκφράζονται από τη βασίλισσα του Πάγου, Φρέγια, και την κακιά αδελφή της Ραβένα (η Σαρλίζ Θερόν κάνει και πάλι την εμφάνισή της ως κακιά βασίλισσα της Χιονάτης). Λίγο Frozen, λίγο Βασίλισσα του Χιονιού, μπόλικη δόση παραμυθιού (νάνοι, γκόμπλιν και θησαυροί κάνουν την εμφάνισή τους στο πρίκουελ – σίκουελ), σε μία εντυπωσιακή παραγωγή με λίγη καρδιά. Αυτές που κερδίζουν τις εντυπώσεις είναι οι δύο κακές βασίλισσες: η Έμιλι Μπλαντ και η Σαρλίζ Θερόν, υπέροχες στους ρόλους. Δυστυχώς, η Τζέσικα Τσαστέιν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, ενώ αδιάφορος είναι και ο Κρις Χέμσγουορθ. Το σενάριο συνυπογράφει ο δικός μας Έβαν Σπηλιοτόπουλος, ενώ τη φωτογραφία ο Φαίδων Παπαμιχαήλ. Η ταινία θα προβάλλεται και σε 3D.

Σκηνοθεσία: Κέντρικ Νίκολας – Τρόιαν
Πρωταγωνιστούν: Κρις Χέμσγουορθ, Σαρλίζ Θερόν, Έμιλι Μπλαντ, Τζέσικα Τσαστέιν




Ράτσετ και Κλανκ

(2,5/5)

Βασισμένο σε βιντεοπαιχνίδι, το Ράτσετ και Κλανκ είναι ένα παράδειγμα ταινίας που θα ήταν πολύ καλύτερη εάν δεν ήταν μεταγλωττισμένη. Η ιστορία έχει στο επίκεντρό της τον Ράτσετ, τον τελευταίο του είδους του, ένα «Λόμπαξ» που θέλει να συμμετέχει σε μία ομάδα υπερηρώων. Θα απορριφθεί, αλλά όταν στον δρόμο του βρει το ρομπότ Κλανκ, θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία. Λίγο Guardians of the Galaxy (με λιγότερο χιούμορ, αλλά αρκετή περιπέτεια), λίγο Star Wars, με τον χαρακτήρα του Κουάρκ να θυμίζει αρκετά τον Μπαζ Λαϊτγίαρ του Toy Story, είναι μία ταινία που μάλλον θα διασκεδάσει αρκετά τα παιδιά και θα κρατήσει το ενδιαφέρον των μεγάλων.

Σκηνοθεσία: Κέβιν Μουνρό, Τζέρικα Κλέλαντ




Από την Κυριακή του Πάσχα, 1η Μαΐου:

Η Γιορτή της Μητέρας

(1,5/5)

Οι θεματικές ταινίες αρέσουν στο Χόλιγουντ. Ταινίες σπονδυλωτές για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, για τα Χριστούγεννα, για την Πρωτοχρονιά βρίσκουν συχνά τον δρόμο προς τις αίθουσες. Η ταινία ασχολείται -όπως λέει ο τίτλος- με τη Γιορτή της Μητέρας και ο Γκάρι Μάρσαλ (Pretty Woman, Valentine’s Day) σκηνοθετεί. Ανύπαντρες μητέρες, μητριές, εν διαστάσει σύζυγοι, μητέρες καριέρας βρίσκονται στο επίκεντρο της ιστορίας, με ορισμένες από τις ιστορίες να παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ότι άλλες. Οι Τζένιφερ Άνιστον, ο Τζέισον Σουντέικις, η Τζούλια Ρόμπερτς προσθέτουν αρκετή λάμψη στην ταινία, η οποία όμως αποτελεί περισσότερο εμπορική εκμετάλλευση της ημέρας, παρά ταινία που επικεντρώνεται στην ουσία της γιορτής (μέχρι και η Τζούλια Ρόμπερτς μάς στέλνει μήνυμα στο τέλος για χαρούμενη γιορτή της μητέρας).

Σκηνοθεσία: Γκάρι Μάρσαλ
Τζούλια Ρόμπερτς, Τζένιφερ Άνιστον, Κέιτ Χάντσον, Τζέισον Σουντέικις, Μπριτ Ρόμπερτσον, Τίμοθι Όλιφαντ




Ανάσταση

(1,5/5)

Θρησκευτική ταινία στα πρότυπα των «ταινιών με τις χλαμύδες» του παλιού Χόλιγουντ, αλλά τελείως διεκπεραιωτική. Ο Κλάβιος είναι ένας Ρωμαίος στρατιωτικός που αναλαμβάνει να ανακαλύψει τι απέγινε το σώμα του Ιησού, το οποίο εξαφανίστηκε από τον τάφο. Η προσπάθεια να βρεθεί το σώμα είναι ύψιστης σημασίας, καθώς ήδη κυκλοφορούν οι φήμες περί Ανάστασης… Ολίγον τι μυστήριο, ολίγον τι υπαρξιακή αναζήτηση, η ταινία δεν διαφέρει από αρκετές τηλεταινίες που προβάλλονται κάθε Πάσχα στις αίθουσες. Ο Χριστός παρουσιάζεται σαν μία πηγή θετικής ενέργειας, ενώ οι Απόστολοι θα μπορούσαν να είναι οι… χίπηδες της εποχής τους.

Σκηνοθεσία: Κέβιν Ρέινολντς
Πρωταγωνιστούν: Τζόζεφ Φάινς, Τομ Φέλτον, Κλιφ Κέρτις, Μαρία Μπότο



Πάμε για Επανάσταση;

(1/5)

Η τρίτη περιπέτεια για τον Γκοντφρουά ντε Μονμιράιγ και τον υπηρέτη του, Ζακούιγ, που ταξιδεύουν στον χρόνο και καταλήγουν πάντα στο… λάθος σημείο. Αυτή τη φορά τους βρίσκουμε στη Γαλλική Επανάσταση και την περίοδο της Μεγάλης Τρομοκρατίας, να βρίσκονται μπλεγμένοι με τις μεγάλες προσωπικότητες της εποχής. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οι απόγονοι του Ζακούιγ, φανατικοί επαναστάτες, καταλαμβάνουν το κάστρο και όλα τα περιουσιακά στοιχεία των απογόνων του Γκοντφρουά, αλαζόνων αριστοκρατών που τρέπονται σε φυγή με τη ζωή τους να κρέμεται από μία κλωστή. Η αφρόκρεμα του γαλλικού σινεμά πρωταγωνιστεί στην ταινία, η οποία μπορεί να έκοψε 1,5 εκατομμύρια εισιτήρια στη Γαλλία, ωστόσο πάσχει από… έλλειψη χιούμορ και μια υποτονική ερμηνεία από τον Ζαν Ρενό που μοιάζει να βαριέται στον ρόλο του Γκοντφρουά.

Σκηνοθεσία: Ζαν Μαρί Πουαρέ
Πρωταγωνιστούν: Κριστιάν Κλαβιέ, Ζαν Ρενό, Φρανκ Ντιμπός, Καρίν Βιάρ

Μια Θάλασσα από Δέντρα

(1,5/5)

Μετά τον θάνατο της συζύγου του, ο Αμερικανός Άρθουρ Μπρέναν πηγαίνει σε ένα πυκνό δάσος στους πρόποδες του Όρους Φούτζι της Ιαπωνίας, το οποίο έχει περιγραφεί ως το τέλειο μέρος για να πεθάνεις. Περιπλανώμενος, συναντά τον Ιάπωνα Τακούμι, ο οποίος δεν επιθυμεί πια να πεθάνει αλλά έχει χάσει τον δρόμο του. Μη μπορώντας να τον αφήσει πίσω, ο Άρθουρ επενδύει όση ενέργεια τού έχει απομείνει για να σώσει τον Τακούμι. Ο σκηνοθέτης Γκας Βαν Σαντ αποδεικνύει με αυτή την ταινία ότι είναι ικανός και για το καλύτερο και για το χειρότερο και εδώ κινείται μάλλον προς το δεύτερο, καθώς η ταινία του είναι γεμάτη ψευδοφιλοσοφικές και υπαρξιακές αναζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά, καθώς και μία μεταφυσική διάθεση χωρίς ουσία. Αξιοπρεπής ο Μάθιου ΜακΚόναχι.

Σκηνοθεσία: Γκας Βαν Σαντ
Πρωταγωνιστούν: Κεν Ουατανάμπε, Μάθιου ΜακΚόναχι, Ναόμι Γουότς




Το τελευταίο μας τανγκό

(3/5)

Οι φαν του τάνγκο θα απολαύσουν το ντοκιμαντέρ για δύο διάσημους χορευτές της Αργεντινής: τη Μαρία Νιέβες και τον Χουάν Κάρλο Κόπες. Μία ομάδα χορευτών προσπαθεί να αναβιώσει την καριέρα τους, αλλά και τη ζωή τους, σε ένα ντοκιμαντέρ με ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις, έναν υπέροχο κεντρικό χαρακτήρα (τη Μαρία Νιέβες). Ένα ντοκιμαντέρ που δείχνει ότι το τάνγκο είναι συνυφασμένο με το πάθος.

Σκηνοθεσία: Τζέρμαν Κραλ


Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ