Κορίτσια εκπαιδεύει στην τεχνολογία η Microsoft Ελλάς
Η Microsoft Ελλάς επιχείρησε να ενθαρρύνει περισσότερες από 100 μαθήτριες ηλικίας 12 έως 16 ετών να ασχοληθούν επαγγελματικά με την τεχνολογία, θέτοντας μάλιστα υψηλούς στόχους για έναν δυναμικό και ηγετικό ρόλο της γυναίκας, ειδικότερα στην πληροφορική. Κάθε χρόνο η εταιρεία θα διοργανώνει την ημερίδα Girls in Technology {g} Tech, στην οποία τα κορίτσια συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά εργαστήρια πληροφορικής αξιοποιώντας προϊόντα της Microsoft.
Η Microsoft Ελλάς επιχείρησε να ενθαρρύνει περισσότερες από 100 μαθήτριες ηλικίας 12 έως 16 ετών να ασχοληθούν επαγγελματικά με την τεχνολογία, θέτοντας μάλιστα υψηλούς στόχους για έναν δυναμικό και ηγετικό ρόλο της γυναίκας, ειδικότερα στην πληροφορική. Κάθε χρόνο η εταιρεία θα διοργανώνει την ημερίδα Girls in Technology {g} Tech, στην οποία τα κορίτσια συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά εργαστήρια πληροφορικής αξιοποιώντας προϊόντα της Microsoft.
Η φετινή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.
Η φετινή ημερίδα έγινε τη Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016 και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΟΤΕ Academy. Μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου άκουσαν χρήσιμες συμβουλές από επιτυχημένες γυναίκες-στελέχη της Microsoft, καθώς και επιχειρηματίες και φοιτήτριες που έχουν ξεχωρίσει στον κλάδο της πληροφορικής με σημαντικές διακρίσεις. Επίσης, συμμετείχαν σε τέσσερα βιωματικά εργαστήρια, τα λεγόμενα “Digi-Girls Workshops”.
Στο εργαστήριο “Explore IoT opportunities” ενημερώθηκαν για τη νέα μεγάλη τάση στο χώρο του Internet of Things, στο εργαστήριο “Be a Digital Storyteller”, εκπαιδεύτηκαν στο πώς να παρουσιάζουν εργασίες με τη βοήθεια του νέου εργαλείου του PowerPoint της Microsoft, Sway. Επιπλέον, εκπρόσωποι του μη κερδοσκοπικού οργανισμού, SciCo, τις ενημέρωσαν πώς μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους ταινία, με τη βοήθεια του εργαλείου της Microsoft, Windows Movie Maker. Τέλος, οι συμμετέχουσες, μέσα από το σεμινάριο “Design Digitally Your Product”, παρακολούθησαν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να σχεδιάσουν ρούχα σε ψηφιακή μορφή με τη βοήθεια των εργαλείων OneNote και Fresh Paint.
Διαβάστε στο tech.in.gr:
- Συνέντευξη από την Άνια Μόνραντ: Μπορεί να κάνει καριέρα στην πληροφορική μια… μητέρα;
- Γιατί αποσύρεται η Barbie που θέλει αλλά «δεν μπορεί να γράψει κώδικα
Η δράση της Microsoft Ελλάς πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενημερωτικής καμπάνιας της Microsoft, «<G>|TECH: Μειώνοντας το Χάσμα, Γεφυρώνοντας την Αλλαγή», στόχος της οποίας είναι να συμβάλλει στη μείωση του χάσματος ανάμεσα στα δύο φύλα, όσον αφορά την ενασχόληση στα πεδία STEM (Science, Technology, Engineering, Math).
- Στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει προγραμματιστεί και μια σειρά από webinars, στόχος των οποίων είναι κάθε μαθήτρια, από κάθε περιοχή της Ελλάδας να έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει πρόσβαση σε νέα εργαλεία τεχνολογίας και να ενισχύσει τις ψηφιακές της δεξιότητες, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα.
Η Ματίνα Χατζηπαύλου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Microsoft Ελλάς δήλωσε: «Στόχος μας μέσα από δράσεις όπως η ημερίδα “ Girls in Technology {g} Tech” είναι να φέρουμε τη νέα γενιά γυναικών πιο κοντά στο χώρο της τεχνολογίας και να τις εμπνεύσουμε με απώτερο σκοπό να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο χώρο της τεχνολογίας στο μέλλον. H Microsoft δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία ίσων ευκαιριών στον εργασιακό χώρο και ενθαρρύνει τις γυναίκες να εξελιχθούν σε όλες τις βαθμίδες ιεραρχίας, παρέχοντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να κάνουν τα επαγγελματικά βήματα που ονειρεύονται. »
tech.in.gr
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα
- Μεντιλίμπαρ: «Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλευτήκαμε»
- Europa League: Η βαθμολογία της League Phase μετά την 1η αγωνιστική (pic)
- Λίβανος: Περισσότερους από 220 στόχους της Χεζμπολάχ ισχυρίζονται ότι έπληξαν οι IDF το τελευταίο 24ωρο