Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ίγκι Ποπ, «κακός» Σον Πεν και νεκροφιλία στις Κάννες

Ίγκι Ποπ, «κακός» Σον Πεν και νεκροφιλία στις Κάννες

Αγγελική Στελλάκη Κριτικοί και χρήστες στο Twitter έσπευσαν να «θάψουν» την νέα ταινία του Σον Πεν στις Κάννες, λέγοντας ότι είναι η χειρότερη ταινία του Φεστιβάλ. Κακές κριτικές και για τον Ξαβιέ Ντολάν, αγαπημένο παιδί του Φεστιβάλ, ενώ ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν έφερε μια ταινία για νεκροφιλία και -όπως αναμενόταν- δίχασε τις Κάννες. Το Last […]

Αγγελική Στελλάκη

Κριτικοί και χρήστες στο Twitter έσπευσαν να «θάψουν» την νέα ταινία του Σον Πεν στις Κάννες, λέγοντας ότι είναι η χειρότερη ταινία του Φεστιβάλ. Κακές κριτικές και για τον Ξαβιέ Ντολάν, αγαπημένο παιδί του Φεστιβάλ, ενώ ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν έφερε μια ταινία για νεκροφιλία και -όπως αναμενόταν- δίχασε τις Κάννες.

Το Last Face σε σκηνοθεσία Σον Πεν με πρωταγωνίστρια την πρώην σύντροφό του Σαρλίζ Θερόν έγινε στόχος ειρωνικών σχολίων στο Twitter, ενώ το περιοδικό Variety έκανε λόγο για «καταστροφή».

Πολλοί έσπευσαν να τη χαρακτηρίσουν έως και «ρατσιστική» ταινία, ενώ άλλοι είπαν ότι τους προκάλεσε ακόμα και γέλιο. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που είπαν ότι η ταινία υπήρξε ακόμα και η αιτία του χωρισμού της Σαρλίζ Θέρον με τον Σον Πεν.

Δεν ήταν η μόνη ταινία που «έθαψαν» οι κριτικοί στις Κάννες. Το αγαπημένο παιδί του Φεστιβάλ, Ξαβιέ Ντολάν, φαίνεται πως «παραστράτησε» με το «It’s Only the End of the World» με την Μαριόν Κοτιγιάρ, τον Γκασπάρ Ουλιέλ, τη Λέα Σεϊντού και τον Βενσάν Κασέλ, λαμβάνοντας ως επί το πλείστον κακές κριτικές.

Μάλιστα, το Vanity Fair έγραψε ότι η ταινία είναι «η πιο απογοητευτική ταινία» που προβλήθηκε στις Κάννες.

Όσο για το Neon Demon του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν (Drive, Only God Forgives), είναι μια ιστορία που περιλαμβάνει βία, ακρωτηριασμό και νεκροφιλία στον κόσμο της μόδας.

Όπως αναμενόταν δίχασε τις Κάννες. Η εφημερίδα Independent γράφει ότι ένας κριτικός φώναξε «σκουπίδι» στα ισπανικά, ενώ ένας άλλος του χάρισε πέντε αστεράκια.

Τα βλέμματα τράβηξε ο Ίγκι Ποπ που βρέθηκε στην Κρουαζέτ για ντοκιμαντέρ του Τζιμ Τζάρμους (ο οποίος συμμετέχει και στο διαγωνιστικό τμήμα με το Paterson το οποίο έλαβε πολύ καλές κριτικές).

Αφού την Πέμπτη εμφανίστηκε γυμνόστηθος, ο διάσημος μουσικός επέκρινε την Παρασκευή την ψηφιακή εποχή της μουσικής, λέγοντας: «Τώρα πατάς ένα κουμπί και γίνεσαι πλούσιος».

«Γιατί απλά δεν πεθαίνω τώρα;» είπε αναφερόμενος στην τέκνο μουσική.

Ο Ίγκι Ποπ βρέθηκε στις Κάννες για την παρουσίαση του ντοκιμαντέρ Gimme Danger για τους The Stooges.

Βλέποντας την ταινία, είπε ότι διαπίστωσε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της κατανάλωνε acid. Είπε ότι πλέον δεν καταναλώνει τίποτα πιο βαρύ από αλκοόλ. «Δεν παίρνω πια ναρκωτικά» είπε. «Όλοι θα έπρεπε να σταματήσουν αυτά τα σκ**ά, είναι τόσο απλό. Για μένα το καλύτερο είναι ένα καλό κρασί – αλλά για πολλούς το χόρτο είναι μια χαρά» είπε.

Πρόσθεσε ότι στην εποχή μας επικρατεί μεγάλη ένταση. «Εάν όλοι μπορούσαν να χαλαρώσουν λίγο, αυτό θα ήταν καλό» σημείωσε.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Must in

Τι σημαίνουν τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ

Ανεξαρτήτως πρακτικής εφαρμογής, τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ ενισχύουν την πίεση προς τις δυτικές κυβερνήσεις να μετατοπιστούν από την υποστήριξη των ισραηλινών πολεμικών επιχειρήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024