Η εξέλιξη της νέας γενιάς του εμβληματικού roadster των Βαυαρών συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς εν όψει της άφιξης του που τοποθετείται στο β΄εξάμηνο του 2017.

Όπως είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό η εξέλιξη της νέας γενιάς του roadster θα έχει και ιαπωνικές καταβολές καθώς η BMW συνεργάζεται με την Toyota για την εξέλιξη ορισμένων μερών τα οποία θα βρουν διέξοδο και σε ένα αντίστοιχο προϊόν από την πλευρά της ιαπωνικής φίρμας.

Όπως και να έχει με τις συνέργιες, σύμφωνα με το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού το δεδομένο είναι ότι το βαυαρικό roadster θα διατηρήσει τις γνώριμες αναλογίες του.

Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, αν και το σύνολο των επιφανειών του καλύπτεται από βαρύ καμουφλάζ, η νέα εκδοχή του φαίνεται να υιοθετεί μια μεγαλύτερη από ποτέ γρίλια.

Παράλληλα, αν και η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη σχεδιαστική κατεύθυνση με βάση το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο είναι μάλλον δύσκολη, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι στην αισθητική του κατεύθυνση θα κυριαρχήσουν στοιχεία που θα επιδιώξουν να δώσουν μια φουτουριστικά δυναμική διάσταση στο roadster.

Μια άλλη διαφοροποίησή του σε σχέση με την σημερινή Z4 είναι ότι το νέο roadster αναμένεται να διατεθεί αποκλειστικά με υφασμάτινη οροφή.

Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών στα πρότυπα των ηλεκτροκίνητων BMW i3 και i8 αναμένεται να περιορίσουν σημαντικά το βάρος του, αποτελώντας τη βάση για τη νέα αρχιτεκτονική η οποία θα γίνει η αφετηρία του βαυαρικού roadster όσο και του ιαπωνικού αντίστοιχού του.

Αναφορικά με τους κινητήρες, αναμένεται ένας συνδυασμός από το πλούσιο οπλοστάσιο της BMW που θα ξεκινά από τους 190 ίππους και φτάνοντας τους 425 ίππους για την ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά του M Division.

Εκτός από τους γνωστούς διπλά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες της BMW, στους νεολογισμούς του roadster αναμένεται να βρεθεί και μια υβριδική έκδοση με μηχανικό σύνολο, δια χειρός Toyota η ισχύς της οποίας αναμένεται να βρεθεί κοντά στους 204 ίππους.

AUTOMEDIA