Μπαίνει στις ράγες η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Τρία μεγάλα έργα υποδομών με μεγαλύτερο την επέκταση του μετρό της Αθήνας (γραμμή 4 Άλσος Βεΐκου-Γουδί) συνολικού κόστους 1,4 δισ. ευρώ δρομολογεί η κυβέρνηση σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Τρία μεγάλα έργα υποδομών με μεγαλύτερο την επέκταση του μετρό της Αθήνας (γραμμή 4 Άλσος Βεΐκου-Γουδί) συνολικού κόστους 1,4 δισ. ευρώ δρομολογεί η κυβέρνηση σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα ΕΣΠΑ, Παναγιώτης Κορκολής, υπάρχει συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την κατασκευή τριών μεγάλων έργων υποδομής.
Πρόκειται για το Μετρό της Αθήνας, την ενεργειακή διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου και την επέκταση φυσικού αερίου στη Βόρεια Ελλάδα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομίας, έχει υπάρξει κατ’ αρχήν συμφωνία για τη γραμμή 4 του Μετρό, με χρηματοδότηση 75% από δανειακά κεφάλαια της ΕΤΕπ και 25% από το ΕΣΠΑ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ουκρανία: Ο Τραμπ ανακοίνωσε ότι θα συναντήσει τον Ζελένσκι στη Νέα Υόρκη
- Can of Ham: Η πώλησή του δοκιμάζει τη ζήτηση για ουρανοξύστες στο Λονδίνο
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα
- Μεντιλίμπαρ: «Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλευτήκαμε»