Κερδίζει έδαφος -και- στη Γερμανία ο «εξοστρακισμός» των συμβατικών κινητήρων
Το γερμανικό νομοθετικό σώμα φέρεται σύμφωνα με δημοσιέυματα να ψηφίζει υπέρ της απαγόρευσης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2030.
Μετά την Ολλανδία και η Γερμανία φαίνεται να εντάσσεται στο μπλοκ των χωρών που σκοπεύουν να προωθήσουν δυναμικά την «εναλλακτική αυτοκίνηση», καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του Der Spiegel, μια πρόταση για απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2030 κέρδισε διακομματική στήριξη στην Άνω Βουλή, το νομοθετικό γερμανικό σώμα.
Αν και μια τέτοια πρόταση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σε καμία περίπτωση δεσμευτική για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στο σύνολό της, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι γερμανοί νομοθέτες δεσμεύτηκαν να πιέσουν τους ομολόγους τους στις Βρυξέλλες προς την κατεύθυνση της λήψης μέτρων που να καθιστούν εφικτή την απαγόρευση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2030 σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
«Αν σκοπεύουμε να λάβουμε σοβαρά υπόψη την συμφωνία του Παρισιού για την μείωση των εκπομπών ρύπων, κανένα καινούριο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν πρέπει να επιτρέπεται να κυκλοφορεί στους δρόμους μετά το 2030», φέρεται να δήλωσε σύμφωνα με το Der Spiegel, ο Oliver Krischer, βουλευτής των Πρασίνων, στην εισήγησή του κατά την επίμαχη συνεδρίαση της Άνω Βουλής.
Παρ΄όλα αυτά αξίζει να σημειωθεί ότι το 2030 κρίνεται ως μία πολύ «κοντινή» ημερομηνία για την θεσμοθέτηση μιας τόσο αυστηρής νομοθεσίας για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τόσο σύμφωνα με τους αναλυτές όσο και αν κοιτάξει κανείς τα χρονοδιαγράμματα των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών σε σχέση με την εξέλιξη αυτοκινήτων με εναλλακτικά μηχανικά σύνολα όταν για παράδειγμα o όμιλος VW έχει προαναγγείλει «μόλις» 30 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έως το 2025, προβλέποντας ότι έως το 2030 τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν τα 2/3 των πωλήσεών του.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η στροφή στα εναλλακτικά μηχανικά σύνολα προϋποθέτει μεγάλες αλλαγές στις γραμμές παραγωγής οι οποίες με τη σειρά τους αναμένεται να επιφέρουν εξίσου μεγάλες αλλαγές σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού ενώ, ως προς αυτό αξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις, η κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου απαιτεί το 1/10 του δυναμικού που απαιτείται για την κατασκευή ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
auto.in.gr
- Κομισιόν: Το απίστευτο ποσό που πλήρωσε σε καθηγητή ιστορίας για έκθεση για τη γεωργία
- Ουκρανία: Ο Τραμπ ανακοίνωσε ότι θα συναντήσει τον Ζελένσκι στη Νέα Υόρκη
- Can of Ham: Η πώλησή του δοκιμάζει τη ζήτηση για ουρανοξύστες στο Λονδίνο
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα