Πώς μπήκε η «σατανική» κούκλα Άναμπελ σε τρένο στην Ταϊβάν ;
Σιδηροδρομική εταιρεία στην Ταϊβάν εξέφρασε έντονα τη δυσαρέσκειά της όταν η Γουόρνερ Μπρος άφησε να μπει σε ένα από τα τρένα ένας παράνομος επιβάτης. Ο λόγος για την Άναμπελ, τη «σατανική» κούκλα και κεντρική φιγούρα της αμερικανικής ταινίας τρόμου ‘Annabelle: Creation’ («Άναμπελ, η Δημιουργία»).
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Σιδηροδρομική εταιρεία στηνΤαϊβάν εξέφρασε έντονα τη δυσαρέσκειά της όταν η Γουόρνερ Μπρος άφησε να μπει σε ένα από τα τρένα ένας παράνομος επιβάτης.
Ο λόγος για την Άναμπελ, τη «σατανική» κούκλα και κεντρική φιγούρα της αμερικανικής ταινίας τρόμου ‘Annabelle: Creation’ («Άναμπελ, η Δημιουργία»), η οποία ξεκίνησε να προβάλλεται στη νησιωτική χώρα της Ανατολικής Ασίας.
Σύμφωνα με την United Daily News, η σιδηροδρομική εταιρεία High Speed Rail (HSR) παραπονέθηκε στην εταιρεία κινηματογραφικής παραγωγής Warner Bros, αφού είδε στο λογαριασμό Facebook της τελευταίας φωτογραφίες με την διάσημη κούκλα σε ένα από τα βαγόνια της.
Ο εκπρόσωπος της HSR τόνισε στην εφημερίδα ότι η κούκλα είχε παραβιάσει τους κανονισμούς, καθώς όποιος επιθυμεί να τραβήξει βίντεο ή φωτογραφίες στα βαγόνια της για εμπορικό σκοπό, θα πρέπει πρώτα να συμπληρώσει μια ειδική φόρμα, ζητώντας τη σχετική άδεια.
Η Γουόρνερ Μπρος απέσυρε τις φωτογραφίες από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ισχυριζόμενη ότι αυτές προήλθαν από τρίτο πρόσωπο. Μάλιστα, το νομικό τμήμα της εταιρείας κινηματογραφικής παραγωγής διευκρίνισε ότι έχει ήδη κινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες για να λυθεί το θέμα.
Πολλοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων υποστηρίζουν την ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία και τονίζουν ότι «μια συγγνώμη είναι απαραίτητη».
Συγκεκριμένα, ένας χρήστης γράφει ότι «η προσοχή δεν πρέπει να δοθεί στην Άναμπελ, αλλά στην εκμετάλλευση της HSR για εμπορικούς σκοπούς. Εάν στήσεις καμπάνια μάρκετινγκ στα Starbucks ή στα McDonalds, δεν θα είχες την ειδική άδεια της εταιρείας;»
Από την άλλη πλευρά, κάποιοι χρήστες δηλώνουν έκπληκτοι με τις διαστάσεις που πήρε το θέμα. «Είναι απλά μια κούκλα, γιατί ανησυχούν τόσο;»
Τέλος, άλλος χρήστης προσθέτει ότι όταν η περιβόητη κούκλα έκανε νωρίτερα την εμφάνισή της σε τρένο στη Μαλαισία, «η δημόσια αντίδραση ήταν σπουδαία».
Επιμέλεια: Μαρία Πετροπούλου
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις