H Lexus προτιμά να «προσπεράσει» την plug-in υβριδική τεχνολογία
Ο επικεφαλής των δραστηριοτήτων της Lexus για την Ευρώπη, δηλώνει χωρίς περιστροφές ότι η ιαπωνική φίρμα θα περάσει απευθείας από τα υβριδικά στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα και τα υδρογονοκίνητα.
Η πολυτελής φίρμα του ομίλου Toyota, ανακοίνωσε δια στόματος του Alain Uyttenhoven, επικεφαλής για τις δραστηριότητες της Lexus στην Ευρώπη, ότι σταδιακά θα αντικαταστήσει την υβριδική τεχνολογία με τεχνολογία κυψελών καυσίμου και ηλεκτρική τεχνολογία, προσπερνώντας τα plug-in υβριδικά.
«Δεν χρειαζόμαστε την plug-in υβριδική τεχνολογία, είναι κάτι σαν το “κενό γράμμα” της αγοράς. Θα εκπληρώσουμε τους στόχους για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και χωρίς αυτήν», δήλωσε χαρακτηριστικά μην αφήνοντας οποιοδήποτε περιθώριο παρερμηνείας.
Η στρατηγική της Lexus για την επίτευξη των στόχων περί εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα προβλέπει τη διάθεση μιας υδρογονoκίνητης πολυτελούς μπερλίνας με αφετηρία το LF-FC Concept, ξεκινώντας από το 2020 ενώ στη συνέχεια, θα υπάρξουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα συμπεριλαμβανομένου ενός compact SUV το οποίο η Lexus είχε παρουσιάσει ως πρωτότυπο με τα διακριτικά LF SA το 2015.
«Σύντομα ο μέσος όρος εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου μας θα πρέπει να περιοριστεί στα 75 γρ./χλμ. Όταν τεθεί σε ισχύ αυτό το όριο, τα υβριδικά δεν θα αρκούν για να πιάσουμε τους στόχους. Κατ΄επέκταση έχουμε δύο επιλογές είτε να εξελίξουμε plug-in υβριδικά είτε να περάσουμε απευθείας στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα», ανέφερα χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο Alain Uyttenhoven.
Αρχικά ωστόσο, από τη ηλεκτροκίνηση και την υδρογονοκίνηση θα επωφεληθούν μεγαλύτερα μοντέλα όπως το LS και το LC Coupe καθώς η αξιοποίηση αντίστοιχων τεχνολογιών σε μικρότερα μοντέλα θα καθιστούσε το κόστος τους απαγορευτικό.
Σε κάθε περίπτωση, όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της Lexus για την Ευρώπη, προκειμένου τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα να αποδειχθούν κερδοφόρα, η τεχνολογία θα πρέπει να «φιλτραριστεί» στις μικρές κατηγορίες και σε αυτοκίνητα όπως το CT και NX.
«Στην Ευρώπη, η πιο επιτυχημένη σε πωλήσεις κατηγορία ηλεκτροκίνητων βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας. Ωστόσο, ακόμα και έτσι, οι αγοραστές premium σε ποσοστό 50% δεν δαπανούν πάνω από 40.000 ευρώ για το αυτοκίνητό τους. Αν λοιπόν ένα ηλεκτροκίνητο κοστίζει περισσότερα από αυτό το ποσό είναι αμφίβολο για το κατά πόσο θα μπορούσαν να αντεπεξέλθουν οικονομικά οι καταναλωτές» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Lexus Europe.
auto.in.gr
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα φαβορί και τα αουτσάιντερ
- Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
- Καμπανάκι για την γερμανική οικονομία από κορυφαία Ινστιτούτα
- Μεντιλίμπαρ: «Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν τις εκμεταλλευτήκαμε»
- Europa League: Η βαθμολογία της League Phase μετά την 1η αγωνιστική (pic)
- Λίβανος: Περισσότερους από 220 στόχους της Χεζμπολάχ ισχυρίζονται ότι έπληξαν οι IDF το τελευταίο 24ωρο