Σερβιτόρος μάζεψε 13.000 θήκες από τσόπστικ και τις έκανε έκθεση
Ο Γιούκι Τατσούμι (Yuki Tatsoumi), πήγαινε σχολείο και δούλευε σερβιτόρος σε εστιατόριο για να μαζέψει χαρτζιλίκι. Βαρετό ήταν να καθαρίζει τα τραπέζια που άφηναν μαντάρα μετά το γεύμα τους οι πελάτες, αλλά μια μέρα το μάτι του καρφώθηκε σε κάτι περίεργο: μια περίτεχνα διπλωμένη χάρτινη θήκη τσόπστικ που είχε αφήσει στο τραπέζι ένας πελάτης, φεύγοντας.
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- Το «άσχημο» χριστουγεννιάτικο πουλόβερ που όλοι αγαπάμε να μισούμε
Ο Γιούκι Τατσούμι (Yuki Tatsoumi), πήγαινε σχολείο και δούλευε σερβιτόρος σε εστιατόριο για να μαζέψει χαρτζιλίκι. Βαρετό ήταν να καθαρίζει τα τραπέζια που άφηναν μαντάρα μετά το γεύμα τους οι πελάτες, αλλά μια μέρα το μάτι του καρφώθηκε σε κάτι περίεργο: μια περίτεχνα διπλωμένη χάρτινη θήκη τσόπστικ που είχε αφήσει στο τραπέζι ένας πελάτης, φεύγοντας.
«Τι ενδιαφέρον σχήμα!» σκέφτηκε ο Γιούκι, και το πήρε μαζί του. Μιας και στην Ιαπωνία δεν συνηθίζουν να αφήνουν φιλοδώρημα, ο Γιούκι νόμισε ότι αυτό ήταν ένας τρόπος να πει «ευχαριστώ» ο πελάτης. Μετά, άρχισε να προσέχει περισσότερο, και παρατήρησε ότι κι άλλοι πελάτες συνήθιζαν να κάνουν το ίδιο. Βάλθηκε να τα μαζεύει όλα, κι έτσι ξεκίνησε το πρότζεκτ του. Το οποίο βάφτισε «Ιαπωνικό Φιλοδώρημα».
Από το 2012, ο Γιούκι μαζεύει όχι μόνο τα δικά του «φιλοδωρήματα», αλλά ήρθε σ’ επαφή και με άλλα εστιατόρια σ’ όλη την Ιαπωνία και ζήτησε να του στέλνουν και τα «φιλοδωρήματα» που άφηναν εκεί οι πελάτες. Η ανταπόκριση ήταν ενθουσιώδης. Συγκέντρωσε πάνω από 13.000 χάρτινα «γλυπτά». Στις αρχές του μήνα, σε γκαλερί του Τόκιο, έκανε έκθεση με 8.000 από τα πιο ενδιαφέροντα «γλυπτά» που είχε συγκεντρώσει και από τις 47 νομαρχίες της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου.
«Το «Ιαπωνικό Φιλοδώρημα» είναι ένα πρότζεκτ μεταξύ εστιατορίων και πελατών, για να δηλωθεί η «αναγνώριση της γευστικής ποιότητας του φαγητού» και η «αναγνώριση του σέρβις», κάνοντας χρήση του πιο συνηθισμένου υλικού που χρησιμοποιείται σε όλα τα ιαπωνικά εστιατόρια» εξηγεί ο Γιούκι Τατσούμι.
ΑΠΕ-ΜΠΕ,in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις