Skoda Vision X Concept: Οι πολλαπλές πτυχές ενός μικρού crossover
Οι Τσέχοι αποκαλύπτουν λίγες ακόμα πτυχές από το πρωτότυπο μοντέλο που θα παρουσιάσουν στη Γενεύη, το οποίο θα συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης διπλού καυσίμου με ηλεκτροκίνηση η οποία θα του εξασφαλίζει κίνηση στους μπροστινούς, τους πίσω ή και τους τέσσερις τροχούς.
- «Δεν θα διστάσουμε να υποστηρίξουμε τη Χεζμπολάχ, είναι ισχυρότερη από ποτέ», διαμηνύει ο ηγέτης των Χούθι
- Διεθνές ένταλμα έρευνας για Νορβηγό που συνδέεται με τις εκρήξεις βομβητών της Χεζμπολάχ - Χάθηκαν τα ίχνη του
- «Σταματήστε αυτή την τρέλα, μην εξοπλίζετε το Ισραήλ» - Χειροκροτούμενος ανέβηκε ο Αμπάς στο βήμα του ΟΗΕ
- Δημοσκόπηση: Πρώτο κόμμα η δυσαρέσκεια – ΣΥΡΙΖΑ σε κρίση – Οι νέοι θέλουν νέα σχήματα
H τσεχική φίρμα αποκαλύπτει λίγα ακόμα περισσότερα στοιχεία για το πρωτότυπο Skoda Vision X το οποίο θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Γενεύης και που, όπως είναι ήδη γνωστό, αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής μιας αντίστοιχης έκδοσης παραγωγής η οποία θα προστεθεί στο μέλλον στην γκάμα της Skoda.
Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες που δίνει στη δημοσιότητα η Skoda, το Vision X Concept «κρύβει» στην αθέατη πλευρά του ένα μηχανικό σύνολο διπλού καυσίμου, εν προκειμένω φυσικού αερίου, το οποίο έχει ως βάση τον TSI κινητήρα κινητήρα 1,5 λίτρου που συναντάμε ήδη σε άλλα μοντέλα του VW Group.
Κατά τη λειτουργία φυσικού αέριου, η μέγιστη απόδοση ισχύος διαμορφώνεται σε 130 ίππους και 250 Nm ροπής ενώ η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Παράλληλα, ωστόσο το Vision X εξοπλίζεται και με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο όταν το απαιτούν οι συνθήκες μπορεί να λειτουργήσει συνδυαστικά με τον κινητήρα προσφέροντας τετρακίνηση, ή χωρίς την συνδρομή του κινητήρα εσωτερικής καύσης μετατρέποντας το μικρό crossover σε πισωκίνητο.
Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου οι οποίες επαναφορτίζονται, ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση αλλά και από την κίνηση των τροχών όταν το ηλεκτρικό μοτέρ δεν βρίσκεται σε λειτουργία.
Την τροφοδοσία του κινητήρα εσωτερικής καύσης με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αναλαμβάνουν δύο δεξαμενές ενώ την τριπλέτα τροφοδοσίας συμπληρώνει και η παρουσία μιας μικρής δεξαμενής βενζίνης. Συνδυαστικά η αυτονομία διαμορφώνεται σε 550 χλμ. ενώ ακριβώς χάρη στην παρουσία του παραπάνω συνδυασμού οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται σε 89 γρ./χλμ.
Σε επίπεδο επιδόσεων, χάρη στην παρουσία του παραπάνω συνδυασμού, το μικρό crossover υπόσχεται την απόδοση στιγμιαίας ροπής 1.000 Nm , αλλά και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα του διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις