H Toyota αποκάλυψε από την έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου την πρωτότυπη αγωνιστική εκδοχή του μοντέλου που θα επαναφέρει τα θρυλικά διακριτικά Supra στην γκάμα της. Με δεδομένο ωστόσο ότι οι Ιάπωνες, δεν δημοσιοποίησαν ποτέ τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα συνοδεύουν την έκδοση παραγωγής, οι προδιαγραφές του μοντέλου αποκαλύπτονται τμηματικά, μέχρι τη συμπλήρωση του τελικού παζλ, δηλαδή την παρουσίαση του αυτοκινήτου η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί στη διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο.

Σε αυτό το πλαίσιο ο επικεφαλής μηχανικός της Toyota, υπεύθυνος για την εξέλιξη του ιαπωνικού sportscar, Tetsuya Tada, αποκάλυψε ότι το μηχανικό κιβώτιο δεν αποτελεί από τις επιλογές της Toyota σε ό,τι αφορά το αναβιωμένο Supra. Αντ΄αυτού, όπως αποκάλυψε, ο Ιάπωνας μηχανικός η νέα γενιά του sportscar θα αξιοποιήσει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Επεξηγώντας τους λόγους της συγκεκριμένης επιλογής ο Tetsuya Tada, ανέφερε ότι τα υψηλά επίπεδα παρεχόμενης ροπής από τον κινητήρα θα συνεπάγονταν χειρότερη αίσθηση αν χρειαζόταν να αλλάζει κανείς ταχύτητες με τον πατροπαράδοτο τρόπο.

Ανεξαρτήτως κιβωτίου και σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα γνωστά χαρακτηριστικά του νέου Supra, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το ιαπωνικό sportscar αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα αγγίζει τους 450 ίππους ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι όπως έχει δηλώσει ο Tetsuya Tada, μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά του νέου Supra αποτέλεσαν μοντέλα της Porsche.