Lotus Exige Sport 410: Η γοητεία της σπορ προσιτότητας
Τα άνθη του βρετανικού λωτού αυξάνονται και πληθύνονται με την προσθήκη μιας σπορ προδιαγραφών και πιο προσιτής από κάθε άποψη εκδοχή της Exige Cup 430.
- «Δεν θα διστάσουμε να υποστηρίξουμε τη Χεζμπολάχ, είναι ισχυρότερη από ποτέ», διαμηνύει ο ηγέτης των Χούθι
- Διεθνές ένταλμα έρευνας για Νορβηγό που συνδέεται με τις εκρήξεις βομβητών της Χεζμπολάχ - Χάθηκαν τα ίχνη του
- «Σταματήστε αυτή την τρέλα, μην εξοπλίζετε το Ισραήλ» - Χειροκροτούμενος ανέβηκε ο Αμπάς στο βήμα του ΟΗΕ
- Δημοσκόπηση: Πρώτο κόμμα η δυσαρέσκεια – ΣΥΡΙΖΑ σε κρίση – Οι νέοι θέλουν νέα σχήματα
H βρετανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα της Exige με μία ακόμα νέα έκδοση η οποία δανείζεται πολλά από τα στοιχεία της Exige Cup 430 όπως ο κινητήρας, η ανάρτηση και οι αεροδυναμικές βελτιώσεις, αποτελώντας ωστόσο ένα πιο προσιτό από κάθε άποψη σύνολο.
Η Exige Sport 410 αξιοποιεί τον ίδιο V6 των 3,5 λίτρων της Cup έκδοσης σε μια υποβαθμισμένη ωστόσο εκδοχή ισχύος η οποία σταματά στους 416 ίππους και στα 420 Nm ροπής.
Παράλληλα, επωφελείται από το ίδιο σύστημα ψύξης λαδιού σε συνδυασμό με ένα μεγαλύτερο συμπλέκτη αντίστοιχο της Cup ενώ την εικόνα συμπληρώνει το ίδιο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με τις κοντές σχέσεις και ένα μέρος του μηχανισμού εκτεθειμένο.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα απαιτεί 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 290 χλμ.
Οι ρυθμίσεις του πλαισίου είναι αντίστοιχες με τη 430 Cup, έτσι η 410 διαθέτει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Nitron και επίσης ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές δοκούς μπροστά και πίσω.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες της AP Racing και δισκόφρενα J-Hook ενώ την επαφή της 410 Sport με την άσφαλτο εξασφαλίζουν ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η 410 Sport διαθέτει αντιστοίχως σχεδιασμένα αεροδυναμικά βοηθήματα με την ισχυρότερη εκδοχή της, επωφελούμενη από ένα εξίσου επιβλητικό αεροδυναμικό διαχύτη, splitters και την αεροδυναμική πτέρυγα που της κάθετη δύναμη 150 κιλών.
Παράλληλα, με τα παραπάνω, η συγκεκριμένη έκδοση επωφελείται επίσης από σύστημα εξαγωγής τιτανίου το οποίο αφαιρεί από το συνολικό της βάρος 10 κιλά, περιορίζοντάς το σε 1.054 κιλά.
Όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να την εξοπλίσουν επί το… αγωνιστικότερο επιλέγοντας κλωβό ασφαλείας βάσει προδιαγραφών FIA, ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, σύστημα πυρόσβεσης και διακόπτη απομόνωσης του ηλεκτρικού κυκλώματος.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η λιτή προσέγγιση και τα αγωνιστικά καθίσματα από ανθρακόνημα χωρίς ωστόσο να λείπει το δέρμα Alcantara από τις επενδύσεις με τις χαρακτηριστικές ραφές που πλαισιώνουν ιδανικά τα μέρη από γυμνό αλουμίνιο και τις λεπτομέρειες από ανθρακόνημα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις