Χαμογελαστά πρόσωπα για μια εταιρεία οργανικών τροφών
Χαρά, υγεία και φύση είναι κυρίαρχα χαρακτηριστικά της οπτικής ταυτότητα της
Η Bon Vivant είναι μια εταιρεία προϊόντων διατροφής με κάνναβη. Η μοναδική αυτή μάρκα «ντύθηκε» από ένα στούντιο σχεδιασμού με έδρα το Μόντρεαλ, με το όνομα Demande Speciale. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον εικονογράφο Maxime Francout και η νέα οπτική ταυτότητα μιλάει για χαρά, υγεία και φύση.
Μια γήινη παλέτα χρωμάτων είναι μια αναφορά στην οργανική προέλευση των εμπορευμάτων Bon Vivant. Το λογότυπο τυπογραφίας και το χαμογελαστό πρόσωπο σχεδιάστηκαν για να αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της μάρκας – από την ευτυχία στη βιωσιμότητα.
- Super League 2: Συνέχισαν με νίκες Πανιώνιος (2-1) και Κηφισιά (5-0, vid)
- Η βασική αρχή είναι πάντα η άμυνα…
- Διαψεύδει ο Κασσελάκης «σχέδια διάλυσης» του ΣΥΡΙΖΑ – Επιδιώκει την ενότητα, διαμηνύει
- Αυτό το viral βίντεο δείχνει τι χρειάζονται πραγματικά τα μικρά αγόρια
- Γραφείο τελετών ζήτησε συγγνώμη για σορό που έπεσε από νεκροφόρα
- Οριστικό: Ο Σβέτισλαβ Πέσιτς συνεχίζει στον πάγκο της εθνικής ομάδας της Σερβίας