Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Audi Q3 2019:  Η τεχνολογικά ενσυνείδητη επιστροφή

Audi Q3 2019: Η τεχνολογικά ενσυνείδητη επιστροφή

Πιο τολμηρό αισθητικά, μεγαλύτερο σε διαστάσεις, ικανότερο και με περισσότερη τεχνολογία από ποτέ σε κάθε επίπεδο, το νέο μικρομεσαίο SUV της Audi φιλοδοξεί να κάνει ακόμα δυσκολότερη την επιλογή στη δημοφιλή αυτή κατηγορία των περιπετειωδών οχημάτων.

Η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας, δεύτερης κατά σειρά γενιάς του Q3, μεταφέροντας στο μικρομεσαίο και δημοφιλέστερο SUV της γκάμας της την τεχνολογική και αισθητική αύρα του πρόσφατου Q8 η οποία θα του εξασφαλίσει τα εφόδια επικράτησης σε μια ιδιαιτέρως ανταγωνιστική και ολοένα πολυπληθέστερη κατηγορία.

Πλην της σαφώς πιο αθλητικής του εμφάνισης και της νέας αισθητικής γραμμής που υπαγορεύεται από την τελευταία εκδοχή του σχεδιαστικού κώδικα της Audi, το Q3 αυξάνει και τις διαστάσεις του κατά μήκος και πλάτος τόσο προς όφελος ενός επιβλητικότερου παρουσιαστικού όσο και της ευρυχωρίας του εσωτερικού.

Ειδικότερα, το μήκος του Q8 έχει αυξηθεί σε 4,48 μέτρα κερδίζόντας σχεδόν δέκα εκατοστά (9,7 εκ.) σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του και όντας κατά 4,6 εκατοστά μεγαλύτερο από την BMW X1. Αυξημένο είναι και το πλάτος του γερμανικού SUV το οποίο έχει ενισχυθεί κατά 1,8 εκατοστά ενώ οριακά μειωμένο κατά 0,5 εκ. είναι το ύψος συμβάλλοντας μαζί με τις υπόλοιπες διαστάσεις του σε ένα σαφώς δυναμικότερο αποτύπωμα.

Σημαντική είναι και η αύξηση του μεταξονίου το οποίο έχει επιμηκυνθεί κατά 7,8 εκατοστά, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της ευρυχωρίας του εσωτερικού το οποίο υπόσχεται περισσότερο χώρο για τους επιβαίνοντες, ιδίως των πίσω καθισμάτων αλλά και την αύξηση του χώρου αποσκευών ο οποίος ξεκινά από τα 530 λίτρα στις τετρακίνητες και από τα 675 στις δικίνητες και φτάνει έως τα 1.525 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στην αθέατη πλευρά του βρίσκεται μια νέα αρχιτεκτονική, η οικεία από άλλες εφαρμογές του ομίλου VW με την κωδική ονομασία MQB και την οποία θα πλαισιώσει μια σειρά από νέας τεχνολογίας τετρακύλινδρους κινητήρες που θα ξεκινούν από τα 1,5 λίτρα προσφέροντας ισχύ από 150 έως 230 ίππους.

Εφαλτήριο για την γκάμα εκδόσεων του νέου Q3 οι οποίες πλην όλων των υπολοίπων νέων στοιχείων θα εναρμονιστούν με τις νέες ονομασίες της Audi, θα αποτελέσει η 35 TFSI την οποία θα εξοπλίζει ο turbo κινητήρας 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους ενώ τις επιλογές βενζίνης θα συμπληρώσουν οι δίλιτρες εκδόσεις 40 TFSI 190 ίππων και η 45 TFSI των 230 ίππων οι οποίες συνδυάζονται de facto και με το σύστημα τετρακίνησης Quattro.

Η μοναδική προς το παρόν πετρελαιοκίνητη έκδοση 35 TDI θα εφοδιάζεται με μοτέρ 2,0 λίτρων ισχύος 150 ίππων, και η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Σε ό,τι αφορά τις επιλογές κιβωτίου το νέο Q3 θα είναι διαθέσιμο κατά περίπτωση με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με το διπλού συμπλέκτη S tronic των επτά σχέσεων.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό η αναβάθμιση είναι κάτι παραπάνω από ριζική σε σχέση με την πρώτη γενιά του μικρομεσαίου SUV καθώς το νέο Q3 αντλεί τις τεχνολογικές και σχεδιαστικές του επιρροές από το πρόσφατο Q8, με κυρίαρχο το δίδυμο των οθονών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment.

Στην περίπτωση του ψηφιακού πίνακα οι αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας οθόνης 10,25 ιντσών ή 12,3 ιντσών όπως στα A4 και στο προσφάτως ανανεωμένο TT. Σε ό,τι αφορά την κεντρική οθόνη αφής οι επιλογές συνοψίζονται σε 8,8 ή 10,1 ίντσες αναλόγως την έκδοση.

Όποια ωστόσο και να είναι η τελική επιλογή, όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από τη σειρά αναβαθμισμένων λειτουργιών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται σύστημα πλοήγησης 3D βάσει των χαρτών της Google, ενσωματωμένη ευρυζωνική σύνδεση LTE η οποία παρέχει στον οδηγό συνδυαστικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες κυκλοφορίας αλλά και ενδεχόμενους κινδύνους που θα συναντήσει στην πορεία του.

Παράλληλα, μια ολοκληρωμένη δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ενεργό cruise control, σύστημα υποβοήθησης της κίνησης σε έντονες συνθήκες κυκλοφορίας, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου διασταύρωσης καθώς και το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής συγκρούσεων Audi Pre Sense αλλά και η υποβοήθηση στάθμευσης υπόσχονται να κάνουν πιο ασφαλή και εύκολη τη ζωή του οδηγού.

Τις προδιαγραφές του νέου Q3 συμπληρώνει η παρουσία μιας νέας γεωμετρίας ανάρτησης η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και που συνδυαστικά και με το μεγαλύτερο μεταξόνιο υπόσχεται να αναβαθμίσει σημαντικά την ποιότητα κύλισης αλλά και τα συνολικά οδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά τον χρόνο έλευσης του, το Audi Q3 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τον Νοέμβριο, οπότε θα ανοίξουν οι παραγγελίες και στην εγχώρια αγορά.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024