Η βαυαρική φίρμα αποκάλυψε τη νέα γενιά τις Χ5 στις αρχές του καλοκαιριού, δηλώνοντας ευθύς εξαρχής ότι πρόκειται να συμπεριλάβει στην γκάμα της και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Σε αυτό ακριβώς το είδος ανήκει η νέα έκδοση xDrive45e η οποία αντικαθιστά την μέχρι σήμερα γνωστή xDrive40e της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου, επωφελούμενη από ένα νέο, σχεδιασμένο εξαρχής, plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο εξελίχθηκε εξαρχής προκειμένου να προσφέρει περισσότερη ισχύ και αυξημένη αποδοτικότητα.

Αναλυτικότερα, το σύνολο αποτελείται από έναν εξακύλινδρο 3,0 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 286 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 112 ίππων, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 394 ίππων και 600 Νμ ροπής. Ως μέτρο σύγκρισης, η προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση (xDrive40e) προσέφερε συνδυαστική ισχύ 313 ίππων και 450 Nm ροπής.

Πλην της ισχύος, η νέα plug-in υβριδική έκδοση της Χ5 έχει αυξήσει και την ηλεκτρική αυτονομία της η οποία προσδιορίζεται πλέον σε 80 χλμ. χάρη στις υψηλότερης απόδοσης μπαταρίες ιόντων λιθίου με τις οποίες εξοπλίζεται.

Παρά την ιδιαίτερη έμφαση στον παράγοντα αποδοτικότητα ο οποίος μεταφράζεται σε μέση κατανάλωση καυσίμου 2,1 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 49 γρ./χλμ. η xDrive45e επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα ούσα κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από την προηγούμενη έκδοση. Παράλληλα, η μέγιστη ταχύτητα κατά τη ηλεκτρική λειτουργία έχει αυξηθεί σε 140 χλμ./ώρα –από 120 χλμ./ώρα στην xDrive40e.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης περιλαμβάνεται αερανάρτηση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Οι δε ακριβότερες εκδόσεις εφοδιάζονται και με σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Σε όρους πρακτικότητας η xDrive45e υπολείπεται κατά 150 λίτρα σε ό,τι αφορά την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις της νέας γενιάς του μοντέλου, με το αντίστοιχο μέγεθος να ξεκινά από τα 500 λίτρα και να φτάνει έως και τα 1.716 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.