Το τραμ… εκτροχιάζεται
Οι παροπλισμένοι συρμοί λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών οδηγούν σε καθημερινά προβλήματα τα δρομολόγια και σε ταλαιπωρία το επιβατικό κοινό
- Georgina Cooper: Το cool kid των ’90s πέθανε στα 46 της χρόνια κάνοντας μια νέα αρχή σε ελληνικό νησί
- Η Μάρθα Στιούαρτ παραδέχεται ότι είχε εξωσυζυγικές σχέσεις – Τόσο αυτή όσο κι ο πρώην άντρας της
- Ισόβια κάθειρξη και πρόστιμο 690.000 ευρώ σε γιατρό για φορτία με κοκαΐνη
- Eλεύθερη η 30χρονη που παρέσυρε τον 12χρονο με πατίνι - Παρέδωσε το δίπλωμά της
Ένα βήμα πριν από την κατάρρευση βρίσκεται το τραμ της Αθήνας, που φέτος συμπλήρωσε 14 χρόνια λειτουργίας και εντός του 2019 έχει προγραμματιστεί να φτάνει μέχρι το λιμάνι του Πειραιά.
Η έλλειψη ανταλλακτικών, που ήδη πλήττει και άλλους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας (κυρίως τις Οδικές Συγκοινωνίες κ.λπ.), «χτυπά» τώρα και το τραμ. Αυτό έχει ως άμεσο αποτέλεσμα να παρουσιάζονται καθημερινά προβλήματα στην εκτέλεση των δρομολογίων του και να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό λόγω της έλλειψης διαθέσιμων συρμών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των 35 συρμών που διαθέτει το τραμ για την εκτέλεση δρομολογίων από την Αθήνα προς τη Βούλα και το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των ηλεκτροδηγών, οι εννέα συρμοί, το τελευταίο διάστημα, είναι μονίμως παροπλισμένοι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών.
Μετέωρη η επέκταση
Το τεχνικό προσωπικό του τραμ, με όποια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών έχει, προσπαθεί να δρομολογεί καθημερινά ικανοποιητικό αριθμό συρμών, ενώ και οι ηλεκτροδηγοί συμβάλλουν στην εκτέλεση των περισσότερων δρομολογίων.
Υπό αυτές τις συνθήκες, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του τραμ, παραμένει μεγάλο ερωτηματικό για το πώς θα εξυπηρετηθεί η επέκταση προς τον Πειραιά στις αρχές του νέου χρόνου.
«Το δίκτυο του τραμ αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό κατάρρευση και σε πλήρη απαξίωση» αναφέρουν χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ) Νίκος Γιαννής και Παναγιώτης Νίκου, αντίστοιχα. Η εικόνα αυτή, προσθέτουν, οφείλεται στο ότι για πρώτη φορά στα 14 χρόνια λειτουργίας του δεν υπήρξε σωστός και έγκαιρος προγραμματισμός για την προμήθεια ανταλλακτικών (κυρίως κινητήρων, φορείων, τροχών κ.λπ.).
Καλύπτουν τα κενά του Μετρό
Πέραν των προβλημάτων με τα ανταλλακτικά, έχουν αφαιρεθεί από τις στάσεις του τραμ και μηχανήματα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, προκειμένου να καλύψουν αντίστοιχα κενά σε σταθμούς του μετρό! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό του τραμ, που ανέρχεται σε περίπου 65.000-70.000 ημερησίως.
Από το σύνολο των 48 στάσεων του δικτύου του έχουν αφαιρεθεί συνολικά 26 μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων! Ειδικότερα, στην παραλιακή ζώνη (ΣΕΦ – Βούλα), από τις 31 στάσεις έχουν αφαιρεθεί 10 μηχανήματα (το 1/3)!
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις