Το φιάσκο στο μετρό προς αεροδρόμιο «τρώει» τις διοικήσεις
Aπό την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, για λόγους …εξοικονόμησης συρμών προτίμησε να αυξήσει κατακόρυφα την ταλαιπωρία των επιβατών, καθώς οι μετακινήσεις τους με το μετρό προς και από το αεροδρόμιο, γίνονται πλέον με «ανταπόκριση», με ενδιάμεσο σταθμό αυτόν της Δουκίσης Πλακεντίας
- Πώς η Amazon σκοπεύει να «χτυπήσει» Shein, Temu και… Tik Tok
- «Μητέρες και μωρά υποφέρουν από τον πόλεμο» – Το μήνυμα της θρυλικής Βανέσα Ρεντγκρέιβ
- «Το αεροπλάνο που έπεσε επλήγη από ρωσικό πύραυλο» λένε πηγές της κυβέρνησης του Αζερμπαϊτζάν
- Νέο χτύπημα του Ισραήλ στο νοσοκομείο Καμάλ Αντουάν - Πέντε νεκροί εργαζόμενοι
Η κατακραυγή του επιβατικού κοινού και των τουριστών μέσω των social media στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για το «σπαστό» δρομολόγιο προς το αεροδρόμιο που καθιέρωσε ξαφνικά από την 1η Νοεμβρίου η διοίκηση της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), προκάλεσε τη χτεσινή έντονη αντίδραση του γενικού γραμματέα Μεταφορών, Θάνου Βούρδα.
Με κατεπείγουσα επιστολή του ο κ. Βούρδας, ζητά εξηγήσεις από τις διοικήσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) και της ΣΤΑΣΥ, για την αιφνίδια απόφασή τους να βάλουν τέλος στα απευθείας δρομολόγια του μετρό προς το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ).
Μάλιστα, ζητά από τις δύο διοικήσεις «να επαναφέρουν άμεσα το προηγούμενο καθεστώς της απευθείας σύνδεσης του κέντρου της Αθήνας με το αεροδρόμιο», χωρίς την ενδιάμεση «ανταπόκριση» του σταθμού Δουκίσης Πλακεντίας.
Με την ίδια επιστολή του, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών ζητά ακόμα να τον ενημερώσουν αμέσως «για τους λόγους, για τους οποίους έγινε από τη ΣΤΑΣΥ η αλλαγή στα δρομολόγια που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο» και «εάν προηγήθηκε η σχετική, απαιτούμενη έγκριση από τον ΟΑΣΑ». Επίσης, ερωτά τις δύο διοικήσεις, «γιατί δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 54 του νόμου 4568/2018, όπου για τέτοιου είδους αλλαγές απαιτείται η έγκριση του υπουργείου Μεταφορών».
Καρατομήσεις
Κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών δεν απέκλειαν χτες, η υπόθεση αυτή να οδηγήσει ακόμα και στο άμεσο «ξήλωμα» των διοικήσεων της ΣΤΑΣΥ και του ΟΑΣΑ.
Υπενθυμίζεται, ότι από την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, για λόγους …εξοικονόμησης συρμών προτίμησε να αυξήσει κατακόρυφα την ταλαιπωρία των επιβατών, καθώς οι μετακινήσεις τους με το μετρό προς και από το αεροδρόμιο, γίνονται πλέον με «ανταπόκριση», με ενδιάμεσο σταθμό αυτόν της Δουκίσης Πλακεντίας!
Συγκεκριμένα, οι επιβάτες που κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο, αποβιβάζονται υποχρεωτικά στο σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας. Εκεί, επιβιβάζονται εκ νέου σε άλλο συρμό του μετρό, ο οποίος τους μεταφέρει στο αεροδρόμιο. Το ίδιο συμβαίνει και στην αντίθετη διαδρομή.
Πρόκειται για μέτρο το οποίο ανέβασε στα ύψη την ταλαιπωρία των επιβατών και κυρίως των τουριστών, οι οποίοι για να φτάσουν στο αεροδρόμιο ή στο κέντρο της Αθήνας, αναγκάζονται να χρησιμοποιούν δύο συρμούς, φορτώνοντας και ξεφορτώνοντας τις βαλίτσες και τις άλλες αποσκευές τους στο σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας!
Μάλιστα, την απόφαση αυτή της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ έσπευσαν να εκμεταλλευτούν οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι εξέδωσαν ανακοίνωση προτρέποντας το επιβατικό κοινό να χρησιμοποιεί τα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου, τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Αθήνα χωρίς ενδιάμεσες μετεπιβιβάσεις.
Πηγές της ΣΤΑΣΥ ανέφεραν χτες, ότι η αλλαγή των δρομολογίων προς το αεροδρόμιο, έγινε προκειμένου η διοίκηση της εταιρείας να καλύψει τις σοβαρές ελλείψεις που υπάρχουν σε συρμούς. Με τη λύση αυτή η ΣΤΑΣΥ εξοικονομεί συρμούς, καθώς στο τμήμα Δουκίσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο απασχολούνται μόλις τρία τρένα (δύο κανονικά και ένα εφεδρικό).
Σημειώνεται, ότι οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ έχουν καταγγείλει από καιρό πως στο μετρό υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά συντήρησης των συρμών. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, ακινητοποιημένοι στα αμαξοστάσια παραμένουν 22 από τους 67 συρμούς του μετρό, λόγω βλαβών και ελλείψεων σε ανταλλακτικά. Από τους υπόλοιπους 45 συρμούς που βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση, καθημερινά είναι διαθέσιμοι για κυκλοφορία 40 ή και λιγότεροι, λόγω τακτικών συντηρήσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις