Στον ιαπωνικό όμιλο εξολοκλήρου θα περάσει το τσεχικό εργοστάσιο του Kolin από το 2021, χωρίς, προς το παρόν, να επηρεάζεται ή να αλλάζει κάτι στην παραγωγή των τριών city cars τα οποία στην τρέχουσα γενιά τους αποτελούν καρπό της γαλλοϊαπωνικής συνεργασίας.

«Η δέσμευσή μας στο εργοστάσιο του Kolin αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της φιλοσοφίας της Toyota να κατασκευάζει αυτοκίνητα στον τόπο διάθεσής του αλλά και ένα επιπλέον επιχείρημα υπέρ της μακροχρόνης βιομηχανικής παρουσίας μας στην Ευρώπη», ανέφερε σχετικά ο επικεφαλής της Toyota Europe, Didier Leroy.

Αν και η συνέχιση της λειτουργίας του εργοστασίου είναι δεδομένη αμφίβολο παραμένει ωστόσο το κατά πόσο η συνεργασία στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων θα συνεχιστεί και πέραν του 2021 καθώς επί του παρόντος οι δύο όμιλοι δεν έχουν ανακοινώσει αν προτίθενται να συνεχίσουν την από κοινού εξέλιξη city cars. Για την ιστορία, σημειώνεται ότι το 2017 κατασκευάστηκαν στο επίμαχο εργοστάσιο του Kolin 199.000 μονάδες από την αστική τριπλέτα.

Σημειώνεται ότι η παραγωγή των τριών city cars φιλοξενείται στο εργοστάσιο του Kolin από την πρώτη γενιά τους η οποία εμφανίστηκε το 2005. Για την ιστορία το εργοστάσιο δημιουργήθηκε ως κοινοπραξία μεταξύ PSA και Toyota το 2002.

Παρά το άδηλο μέλλον της συνεργασίας Toyota και PSA στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, οι δύο πλευρές θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στα ελαφρά επαγγελματικά καθώς όπως ήδη ανακοινώθηκε, από τα τέλη του 2019, η PSA θα «παραχωρήσει» στην Toyota την αρχιτεκτονική των Citroen Berlingo/Peugeot Partner από την οποία θα προκύψει ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό μοντέλο με τα διακριτικά των Ιαπώνων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι Toyota και PSA, διατηρούν συνεργασία για την εξέλιξη και την κατασκευή ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων από το 2012, καρπός της οποίας υπήρξαν τα Toyota Proace, Citroen Dispatch και Peugeot Expert που κατασκευάζονται σε εργοστάσιο των Γάλλων στο Hordain.