Λίγο πριν την πασαρέλα
Ένα νέο ντοκιμαντέρ μας αποκαλύπτει μυστικά του οίκου μια εβδομάδα πριν την πασαρέλα.
- Η Τεχνητή Νοημοσύνη στις υπηρεσίες των χάκερ τρομάζει τις επιχειρήσεις
- Πώς θα «πρασινίσουν» οι αναπτυσσόμενες χώρες, χωρίς να επηρεαστεί ο πληθυσμός τους
- Η «κατάρα» της καλύτερης φωτογραφίας όλων των εποχών: Τι συνέβη στους σταρ της selfie από τα Όσκαρ του 2014
- Πόσο αντέχουν τα αποθέματα φυσικού αερίου; Σε συμπληγάδες η Ευρώπη
Ο οίκος Chanel θα αποτελέσει ένα από τα θέματα μιας νέας σειράς ντοκιμαντέρ του συνδρομητικού καναλιού Netflix, η οποία υπογραμμίζει τη δουλειά διαφορετικών οραματιστών στους κόσμους της μόδας, του φιλμ, του φαγητού, του χώρου, του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας, ανέφερε η WWD.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο διάσημος γαλλικό οίκος μόδας θα αποτελέσει το επίκεντρο του πρώτου επεισοδίου, το οποίο θα παρακολουθήσει τον δημιουργικό διευθυντή του οίκου, Karl Lagerfeld, καθώς προετοιμάζεται για την επίδειξη Άνοιξη / Καλοκαίρι του 2018.
Η ταινία σκηνοθετήθηκε από τον Andrew Rossi, ο οποίος βρισκόταν πίσω από το δημοφιλές ντοκιμαντέρ «Η πρώτη Δευτέρα του Μάη», το οποίο εξέτασε την προετοιμασία πίσω από την έκθεση «China Through The Glass» του Μητροπολιτικού Μουσείου της Νέα Υόρκης.
Για 7 ημέρες, ο Rossi είχε πλήρη και ελεύθερη πρόσβαση στο ατελιέ του Lagerfeld και παρακολουθούσε κάθε κίνηση του Κάιζερ της μόδας και της ομάδα του, όπου και γύρισε ελεύθερα σκηνές αποτυπώνοντας αυτό που συνέβη την εβδομάδα πριν από την πασαρέλα.
Η ταινία θα είναι διαθέσιμη για παρακολούθηση στο Netflix από τις 21 Δεκεμβρίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις