Audi TT RS Coupe & Roadster: Η ανανέωση του σπορ διδύμου
Η Audi ολοκληρώνει τη διαδικασία ανανέωσης του ΤΤ παρουσιάζοντας τις κορυφαίες εκδόσεις του με τα διακριτικά RS σε Coupe και Roadster εκδοχή.
- Πρέπει να εκδοθούν θανατικές ποινές για τους Ισραηλινούς ηγέτες, λέει ο Αλί Χαμενεΐ του Ιράν
- «Ο Κασσελάκης ήταν το σύμπτωμα της παθογένειας, όχι η αιτία - Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα», λέει ο Τεμπονέρας
- Η ώρα του εισαγγελέα στη δίκη Πελικό - Τι ποινή προτείνει για τον βιαστή σύζυγό της
- Να δράσουν κατά της διαδικτυακής παρενόχλησης των γυναικών δημοσιογράφων ζητούν οι RSF από τις χώρες της ΕΕ
Περίπου έξι μήνες μετά την αποκάλυψη των «απλών» εκδόσεων του ανανεωμένου ΤΤ, η Audi συμπληρώνει το παζλ της βελτίωσης του σπορ μοντέλου, παρουσιάζοντας τις κορυφαίες και εξίσου ανανεωμένες εκδόσεις του σε Coupe και Roadster παραλλαγή.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, οι αλλαγές ακολουθούν την εξελικτική πεπατημένη που ακολουθεί η Audi και φροντίζουν να δώσουν μια πιο αιχμηρή όσο και εκσυγχρονισμένη εικόνα στις νέες RS εκδόσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική.
Αναλυτικότερα, τα TT RS Coupe & Roadster διαθέτουν πλήρως ανασχεδιασμένη μάσκα στην οποία ξεχωρίζουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ένα νέο μεγαλύτερο spoiler το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις προέρχεται από την εμπειρία της Audi στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και μπορεί να βαφτεί στην απόχρωση του αμαξώματος, σε γυαλιστερό μαύρο ή σε ασημί χρώμα. Πίσω από την πιο επιθετική «όψη» βρίσκεται και ένα βελτιωμένο σύστημα ψύξης κινητήρα, εν προκειμένω του γνωστού και πολυβραβευμένου πεντακύλινδρου TFSI των 2,5 λίτρων.
Σε αμφότερες τις RS εκδόσεις ο κινητήρας αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 280 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή. Τον κινητήρα συμπληρώνει το επτά σχέσεων κιβώτιο S tronic το οποίο μεταδίδει με τη συνδρομή του συστήματος quattro μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Στο πίσω τμήμα, η αεροτομή αποκτά στα άκρα της δύο επιπλέον πτερύγια τα οποία εκτός από τον ρόλο τους στην αεροδυναμική βελτίωση προσδίδουν μια πιο αρρενωπή εμφάνιση στην RS έκδοση.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα τα οποία αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού των RS εκδόσεων, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν επίσης να επιλέξουν φώτα τεχνολογίας Matrix ή OLED ενώ στην λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνονται επίσης και τα ενεργά αμορτισέρ RS.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις