Η νέα κολεξιόν της Ίρις Βαν Χέρπεν έρχεται από το διάστημα
Η Βαν Χέρπεν αποκάλυψε ότι η αρχική πηγή έμπνευσής της ήταν το «Harmonia Macrocosmica», ένας χάρτης της ουράνιας σφαίρας
Spotlight
-
Όταν έσβησε ο ήλιος: Μνήμες των hibakusha της Ιαπωνίας για την κόλαση της Χιροσίμα
-
Φιόνα Φον Τίσεν: Η σπάνια συνέντευξη της τελευταίας αγαπημένης του Αλέξανδρου Ωνάση
-
Μια μεγάλη καρδιά σε μικρή κουζίνα: Ο TikToker που μαγειρεύει σε άστεγους
-
Ούτε λίγο, ούτε πολύ - Μελέτη αποδεικνύει πως δεν υπάρχει «ασφαλής» ποσότητα κατανάλωσης αλκοόλ
«Εξέλιξη της ανθρώπινης σιλουέτας»: έτσι περιγράφει την τελευταία κολεξιόν της, η Ίρις Βαν Χέρπεν (Iris Van Herpen), για την οποία αντλεί έμπνευση από χάρτες της ουράνιας σφαίρας και γαλαξίες του απώτερου διαστήματος. Η κολεξιόν της Ολλανδής σχεδιάστριας μόδας, με τίτλο «Shift Souls», παρουσιάστηκε στο Palais des Beaux-Arts στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.
Όλες κι όλες 18 δημιουργίες, που επιτρέπουν να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον, και οι οποίες είναι το τέλειο μείγμα τεχνολογίας και δημιουργικότητας: και τα 18 φορέματα προήλθαν από τρισδιάστατο εκτυπωτή, κόπηκαν με λέιζερ και ορίστηκαν με αλγόριθμο.
Η Βαν Χέρπεν αποκάλυψε ότι η αρχική πηγή έμπνευσής της ήταν το «Harmonia Macrocosmica», ένας χάρτης της ουράνιας σφαίρας που, στις αρχές του 16ου αιώνα, σχεδίασε ο Γερμανο-ολλανδός χαρτογράφος Αντρέας Κελάριους. Επίσης, παλιές αναπαραστάσεις μυθολογικών και αστρολογικών όντων, στο διάβα των αιώνων. Εμπνεύστηκε όμως, και από τον με έδρα τη Νέα Υόρκη καλλιτέχνη Κίμ Κίβερ – ο οποίος, για σύντομο χρονικό διάστημα, εργάστηκε ως μηχανικός στη NASA –, και συνεργάστηκε μαζί του για τη δημιουργία ενός φορέματος που παραπέμπει σε σύννεφο.
«Για τη “Shift Souls”, ερεύνησα την εξέλιξη της ανθρώπινης σιλουέτας, την εξιδανίκευσή της ανά τους αιώνες και την υβριδοποίηση των γυναικείων μορφών στη μυθολογία» είπε η Βαν Χέρπεν. «Ιδιαιτέρως, η φαντασία και η ρευστότητα στην αλλαγή ταυτότητας που συναντούμε στην ιαπωνική μυθολογία με ενέπνευσε να ερευνήσω το βαθύτερο νόημα της ταυτότητας και το πόσο άυλη και μεταβλητή μπορεί να γίνει μέσα στην τρέχουσα συνένωση των ψηφιακών σωμάτων μας» εξήγησε.
Τα φορέματα συνόδευσε μια σειρά κοσμημάτων για το πρόσωπο – από τρισδιάστατο εκτυπωτή – τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Delft University of Technology.
Για το φινάλε του show, η Βαν Χέρπεν συνεργάστηκε με τον Ολλανδό καλλιτέχνη Verstand σε μια εγκατάσταση φωτός, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν λέιζερ για να δημιουργήσουν ένα «τοπίο ονείρων» από σύννεφα που στροβιλίζονταν στο ταβάνι της αίθουσας όπου έγινε το ντεφιλέ.
- Τροχαίο στη Μεσσηνία: «Πέρασε ώρα για να καταλάβουμε ότι υπήρχε δεύτερο αυτοκίνητο κάτω από την νταλίκα»
- Πόλεμος στη Γάζα: «Σφαγή» στο Χαν Γιούνις με πάνω από 170 θύματα – Πλησιάζουν τους 40.000 οι νεκροί Παλαιστίνιοι
- Παπανδρέου στη Liberation: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες να αποτελέσουν ένα φάρο ελπίδας και προώθησης της Εκεχειρίας
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις