Με λογότυπο «Μακεδονία» στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού τα Σκόπια
Σκέτο το όνομα «Μακεδονία», χωρίς γεωγραφικό προσδιορισμό, χρησιμοποιεί η γειτονική χώρα στην έκθεση τουρισμού που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Βερολίνο.
Με τα moto «Macedonia your next destination» και «Macedonia Timeless» διαφημίζει τους τουριστικούς της προορισμούς η «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας», αφήνοντας… πίσω της τον «erga omnes» γεωγραφικό προσδιορισμό.
Αυτό είχε συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν, όταν το συνταγματικό όνομα της χώρας ήταν «Δημοκρατία της Μακεδονίας», ωστόσο συμβαίνει και τώρα, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Βερολίνο, μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών.
Αξίζει να σημειωθεί πως για να είναι «καλυμμένοι» οι δημιουργοί του εν λόγω περιπτέρου έχουν με πολύ μικρά γράμματα το όνομα του Οργανισμού Τουρισμού της Βόρειας Μακεδονίας.
Από την πλευρά των διοργανωτών της Έκθεσης, η γειτονική χώρα αναγράφεται σε όλους τους καταλόγους ως «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας».
- Τουρισμός – Uber: Αύξηση των μετακινήσεων από τον Απρίλιο – Προς επέκταση η θερινή τουριστική περίοδος
- ΗΠΑ: Ο υποψήφιος αντιπρόεδρος του Τραμπ αποκάλεσε την Βρετανία των Εργατικών «ισλαμιστική χώρα»
- Ξεκίνημα με Ράνταμπεργκ ο Ολυμπιακός στο CEV Challenge Cup
- Σχίσμα του 1054: Η ανοιχτή ρήξη ανάμεσα στην Ανατολική και τη Δυτική Εκκλησία
- Ματ Ντέιμον: Έφυγε από μπαρ στη Μύκονο μετά από υποτιθέμενη απειλή βόμβας
- Αυτή είναι η αντίπαλος του Ολυμπιακού στο Champions League