Air Μαδούρο: Θύελλα για τα «χρυσά αεροσκάφη», τον περίεργο χαρτοφύλακα και το περιπολικό
Πληθαίνουν τα ερωτήματα που αφορούν τη μυστήρια πτήση του κυβερνητικού αεροσκάφους της Βενεζουέλας, στο οποίο επέβαινε ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας, και προσγειώθηκε εκτάκτως στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» από το Αμπού Ντάμπι
Πληθαίνουν τα ερωτήματα που αφορούν τη μυστήρια πτήση του κυβερνητικού αεροσκάφους της Βενεζουέλας, στο οποίο επέβαινε ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας, και προσγειώθηκε εκτάκτως στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» από το Αμπού Ντάμπι.
Δεν έχουν περάσει πολλές μέρες από την Πέμπτη, όταν οι «Times» δημοσίευσαν κείμενο με τίτλο «Ο Μαδούρο βγάζει χρυσό από τη Βενεζουέλα για να κρατήσει στη ζωή το καθεστώς». Στο εν λόγω άρθρο η μυστηριώδης άφιξη του Falcon είχε την τιμητική της: «Η αντιπολίτευση (στη Βενεζουέλα) θεώρησε ότι το αεροσκάφος προσγειώθηκε για να πάρει μια πληρωμή σε ευρώ για μια προηγούμενη παράδοση χρυσού προτού επιστρέψει στο Καράκας».
Μάλιστα, στο ίδιο δημοσίευμα αποκαλύφτηκε πως επενδυτική εταιρία του Άμπου Ντάμπι ανακοίνωσε την 1η Φεβρουαρίου ότι αγόρασε 3 τόνους χρυσού από την Κεντρική Τράπεζα της Βενεζουέλας. Οι αποκαλύψεις δεν σταματούν εδώ: Το ίδιο αεροπλάνο είχε εντοπιστεί λίγες ημέρες πριν, στα τέλη του Ιανουαρίου, στο διεθνές αεροδρόμιο του Καράκας, μαζί με φορτίο 20 τόνων χρυσού, αξίας 650 εκατ. λιρών, έτοιμο να πετάξει για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Μετά από παρέμβαση των ΗΠΑ, αυτή η συμφωνία μπλοκαρίστηκε.
Ωστόσο, όλα τα παραπάνω συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο «φάντασμα», όπως το αποκαλούσαν τις πρώτες ημέρες αφού κανείς δεν ήξερε τίποτα για αυτό, της κρατικής εταιρίας πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA, με επιβάτη τον ισχυρό άνδρα του καθεστώτος Μαδούρο, έχει σύνδεση με την επιχείρηση «Χρυσά Αεροσκάφη». Με αυτό τον όρο περιγράφεται η επιχείρηση μεταφοράς χρυσού σε ασφαλείς προορισμούς για το καθεστώς Μαδούρο, τώρα που αυτό δέχεται ασφυκτική πίεση από την διεθνή κοινότητα.
Προκύπτουν πολλά ερωτήματα
Τα ερωτήματα που προκύπτουν, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» είναι πολλά.
Γιατί ένα αεροπλάνο που, όπως επιδεικνύουν τα επίσημα σχέδια πτήσης, ξεκίνησε από το Άμπου Ντάμπι και είχε τελικό προορισμό το Καράκας, μέσω Πράσινου Ακρωτηρίου, πρέπει να προσγειωθεί στην Αθήνα;
Το ερώτημα αυτό εντείνεται, δεδομένης της σχέσης του ΣΥΡΙΖΑ με το καθεστώς του Μαδούρο, η οποία είναι γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Ενδεικτικό είναι και αυτό που αναφέρουν οι Times στο δημοσίευμα τους: «Ο αριστερός πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίπρας, είναι ένας από τους λίγους Ευρωπαίους ηγέτες που εξακολουθούν να υποστηρίζουν τον πρόεδρο Μαδούρο και όχι τον αντίπαλό του Χουάν Γκουαϊδό».
Περαιτέρω, μια ματιά στον χάρτη είναι αρκετή για να αποδείξει ότι η στάση του Falcon στο «Ελ. Βενιζέλος» υποκρύπτει σκοπιμότητες, πέραν του ανεφοδιασμού.
Η στάση στην Αθήνα
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος (Falcon EX) είναι ικανό να πραγματοποιεί πτήσεις 4.940 μιλίων σε μέγιστο βάρος, με ταχύτητα 0,75, χωρίς να κάνει στάση για ανεφοδιασμό, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της κατασκευάστριας εταιρίας, τη Dassault.
Την ίδια στιγμή το μέγιστο ύψος που μπορεί να πετάξει είναι τα 51.000 πόδια, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόνο, μιας και δεν χρειάζεται να ακολουθεί τους εμπορικούς αεροδιαδρόμους.
Δεδομένου λοιπόν ότι η απόσταση από το Αμπού Ντάμπι στην Αθήνα είναι 1.770 μίλια σημαίνει πως δεν υπάρχει λόγος ανεφοδιασμού, για ένα αεροσκάφος, του οποίου η πτητική δυνατότητα είναι τα 4.940 μίλια. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που τεχνικό πρόβλημα, η θέμα υγείας των επιβαινόντων, κάτι που όμως δεν ισχύει, μιας και η ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας έκανε λόγο για ανεφοδιασμό.
Οπότε για ποιον λόγο το Falcon ζήτησε να προσγειωθεί στην Αθήνα, ενώ είχε διανύσει μόλις 1.770 μίλια, την στιγμή που έχει τη δυνατότητα να πετάξει σχεδόν για την τριπλάσια απόσταση, και δεν υπήρχε άλλος λόγος τεχνικού προβλήματος ή θέματος υγείας;
Ακόμα ένα ερώτημα που γεννάται, είναι για ποιο λόγο επέλεξε το αεροδρόμιο της Αθήνας, που αποτελεί ένα από τα πιο ακριβά σε όλη την Ευρώπη και όχι σε κάποιο άλλο της γηραιάς ηπείρου με φθηνότερα καύσιμα και handling;
«Προφανώς και υπήρχε σοβαρός λόγος για να επιλεχθεί το συγκεκριμένο αεροδρόμιο για την προσγείωση του. Θα μπορούσε κάλλιστα να προσγειωθεί σε κάποιο φθηνότερο αεροδρόμιο, όπως αυτό της Κύπρου, ή του Ηρακλείου της Κρήτης, ή της Ρόδου» αναφέρει έμπειρος πιλότος στο «Πρώτο Θέμα»
Ακόμα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, μετά την απογείωση του από την Αθήνα δεν κατευθύνθηκε δυτικά μέσω Σαουδικής Αραβίας, Λιβυης και Μάλι, ώστε να πάει προς Πράσινο Ακρωτήρι.
Ήθελαν να προσγειωθούν στην Αθήνα
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι ο υπουργός Εξωτερικών της Βενεζουέλας και οι τρεις συνεπιβάτες τους ήθελαν να προσγειωθούν στο «Ελ. Βενιζέλος», με τους λόγους να παραμένουν αδιευκρίνιστοι.
Ένα ακόμα στοιχείο που ενισχύει το μυστήριο αποτελεί το γεγονός πως ότι το επίσημο έγγραφο από πλευράς Βενεζουέλας για τη διάθεση της αίθουσας VIP στους επιβαίνοντες του αεροσκάφους έφτασε αυθημερόν με την άφιξη τους στη χώρας μας. Αυτό αποδεικνύει ότι όλα ήταν επείγοντα και καλύπτονταν από πέπλο μυστηρίου…
Το περιπολικό, η αίθουσα VIP και ο χαρτοφύλακας
Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγα λεπτά μετά την προσγείωση του κυβερνητικού τζετ, έφτασε στο σημείο ένα περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ., το οποίο παρέμεινε για περίπου μια ώρα και μετά αποχώρησε.
Όσον αφορά τον ΥΠΕΞ της Βενεζουέλας, καθ’όλη τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα μας, κάθισε με τρεις συνοδούς του στην αίθουσα επισήμων του αεροδρομίου. Αυτόπτες μάρτυρες, ο μόνος υπουργός Εξωτερικών κρατούσε μαζί του ένα χαρτοφύλακα.
Ποιους συνάντησε;
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, το μοναδικό πρόσωπο που βρέθηκε στην αίθουσα μαζί του, ήταν ο πρεσβευτής της Βενεζουέλας στην Αθήνα, Φρέντι Χεσούς Φερνάντες Τόρες, μαζί με τη σύβουλό του. Μάλιστα, αυτό φαίνεται να το επιβεβαίωσε και ο ίδιο ο πρεσβευτής, ο οποίος μάλιστα επανέλαβε την ανακοίνωση της ΥΠΑ που έκανε λόγο για ανεφοδιασμό.
Η προσπάθεια υποβάθμισης από το Μαξίμου και ο διεθνής Τύπος
Η αρχική προσπάθεια υποβάθμισης του γεγονότος από το Μαξίμου έπεσε στο κενό, όταν την Τρίτη τα διεθνή ΜΜΕ άρχισαν να ασχολούνται με το θέμα. Τότε και μόνο τότε, η ΥΠΑ αναγκάστηκε να δώσει κάποιες εξηγήσεις για την πτήση από το Αμπού Ντάμπι. Εξηγήσεις που περισσότερο φαίνεται πως έμπλεξε τα πράγματα, αφού η εν λόγω χώρα είναι γνωστό ότι πρωταγωνιστεί στην προσπάθεια λεηλασίας των αποθεμάτων χρυσού της Βενεζουέλας, ως μέλος ενός σκιώδους διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Οι σχέσεις ΣΥΡΙΖΑ – Μαδούρο
Πρόκειται για μια σχέση που έχει αρχίσει να καλλιεργείται από νωρίς.
Ο Ούγκο Τσάβες ασκούσε πάντα μια… ιδιαίτερη γοητεία στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Στη συνέχεια άρχισαν και τα deals.
Τον Μάρτιο του 2013 ο Αλέξης Τσίπρας με συνοδεία του τον Νίκο Παππά και τον Κώστα Ήσυχο ταξιδεύουν στο Καράκας, ούτως ώστε να παραστούν στην κηδεία του Ούγκο Τσάβες. Εκεί συναντούν τον τωρινό πρόεδρο, Νικολάς Μαδούρο, με τον οποίο αναπτύσσουν μια στενή σχέση.
Μάλιστα η σχέση του είναι τόσο στενή που ακόμα και σεξουαλικά σκάνδαλα, όπως αυτό της σεξουαλικής παρενόχλησης από τον πρεσβευτή της Βενεζουέλας στην Αθήνα, πρέπει να λαυφθεί για να αμαυρωθεί ο σοσιαλιστικός παράδεισος της Βενεζουέλας.
Η υπόθεση αυτή αποσιωπάται από πλευράς της κυβέρνησης, μέχρι που ο Αλέξης Τσίπρας στέλνει προσωπική επιστολή στον Νικολάς Μαδούρο ζητώντας του να παρέμβει προτού το θέμα πάρει δημοσιότητα «από τα συστημικά μέσα ενημέρωσης» όπως χαρακτηριστικά τα αποκαλούσε.
Είναι λοιπόν προφανές, ότι ψάχνοντας την άκρη του νήματος όσον αφορά στην προσγείωση του αεροσκάφους Βενεζουέλας στην Αθήνα θα εμφανιστούν υπόγειες σχέσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ με το καθεστώς του Μαδούρο.
Επίθεση από ΝΔ
Οι σημερινές αποκαλύψεις του “Πρώτου Θέματος” και του “Ελεύθερου Τύπου” για το κυβερνητικό αεροσκάφος της Βενεζουέλας που προσγειώθηκε στην Αθήνα, επιβεβαιώνουν περίτρανα ότι το Μαξίμου και σε αυτό το θέμα είπε συνειδητά ψέματα επισημαίνει σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Νέα Δημοκρατία.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο τύπου του κόμματος σημειώνεται επίσης: «Η κυβέρνηση Τσίπρα απέκρυψε ότι υπήρξε επίσημο αίτημα στο ελληνικό ΥΠΕΞ να διατεθεί αίθουσα VIP στο αεροδρόμιο για την άφιξη του Υπουργού Εξωτερικών της Βενεζουέλας, γεγονός που καθιστά φαιδρούς τους πρώτους ισχυρισμούς της περί προγραμματισμένου ανεφοδιασμού του αεροσκάφους. Ως εκ τούτου το Μαξίμου οφείλει πλέον συγκεκριμένες απαντήσεις:
* Τι είναι άραγε αυτό που συνδέει την κυβέρνηση Τσίπρα με το καθεστώς Μαδούρο για να σπάσει το εμπάργκο που έχει επιβάλει η Ε.Ε. σε όλα αεροσκάφη της Βενεζουέλας;
* Έχει προσγειωθεί και άλλη φορά μέσα στο 2019 το συγκεκριμένο αεροσκάφος στο Ελευθέριος Βενιζέλος και αν ναι για ποιο λόγο;
* Είναι αλήθεια ότι την επίμαχη μέρα και άλλο αεροσκάφος από τη Βενεζουέλα πέρασε από το FIR της Ελλάδας;
Μέχρι να αποκαλυφθεί η αλήθεια, η ΝΔ δεν θα κουραστεί να ρωτά το Μαξίμου».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα για την πολύωρη παραμονή στο Ελ. Βενιζέλος του κυβερνητικού αεροσκάφους που μετέφερε τον υπουργό Εξωτερικών του Μαδούρο, από την ΥΠΑ έχει καταγραφεί και δεύτερο κυβερνητικό αεροσκάφος της Βενεζουέλας να προσεγγίζει τη χώρα μας την ίδια χρονική στιγμή.
Συγκεκριμένα, στις 28 Φεβρουαρίου, στις 12.39 το μεσημέρι, ένα άλλο Φάλκον 2000ΕΧ, με τα διακριτικά YV3360, που φέρεται να ανήκει και αυτό στην κρατική εταιρία πετρελαίου της Βενεζουέλας, PDVSA και χαρακτηρίζεται ως κυβερνητικό, φέρεται να πετούσε πάνω από τον ελληνικό εναέριο χώρο, πλησίον της Κρήτης, χωρίς όμως να έχει γίνει γνωστό, μέχρι στιγμής, αν και εκείνο προσγειώθηκε σε κάποιο ελληνικό αεροδρόμιο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις