Γιατί η Αθήνα θα μείνει χωρίς τραμ
Η ιδέα της αποκάλυψης της κοίτης του Ιλισού από το Ολυμπιείον ως το Φιξ αφήνει μετέωρη την τύχη του μέσου – Η απουσία μελετών και αναλύσεων μεταθέτει αόριστα στο μέλλον τις αποφάσεις
- 25χρονη στο Ιράν παρενοχλήθηκε σεξουαλικά από οδηγό - Συνελήφθη επειδή δεν φορούσε χιτζάμπ
- Νέοι βομβαρδισμοί του Ισραήλ στην Νταχίγια, στα νότια προάστια της Βηρυτού
- Συνελήφθησαν 4 ανήλικες στην Κόνιτσα - Επιτέθηκαν σε 12χρονη και τράβηξαν βίντεο
- Κέιτ Μος: Ακόμη κλαίω για τη γυμνή φωτογράφιση που έκανα όταν ήμουν 15 χρονών
Χωρίς τραμ, τουλάχιστον μέχρι…νεωτέρας, θα παραμείνει το κέντρο της Αθήνας. Το τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα βρίσκεται από τα μέσα Οκτωβρίου προσωρινά εκτός κυκλοφορίας για προληπτικούς λόγους, όμως η απόφαση για το εάν και πώς θα γίνει αποκατάσταση της πλάκας που καλύπτει την κοίτη του Ιλισού δεν χρειάζεται μόνο χρόνο για να ωριμάσει, αλλά κυρίως μελέτες και κοστολόγηση.
Η ανάδειξη της πρότασης λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές αλλά και τις εθνικές εκλογές οδηγεί πολλούς να υπαινιχθούν προεκλογικό πυροτέχνημα που θα δικαιολογήσει τη σύσταση της Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ.
«Η όποια παρέμβαση έχει παράπλευρη επίπτωση στο οδικό σύστημα θα πρέπει να μελετηθεί σοβαρά, να τεκμηριωθεί και να σχεδιαστεί σωστά» σχολιάζει ο καθηγητής Κ. Κεπαπτσόγλου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ενώ φουντώνει την ανησυχία ότι η πρόταση να βγει ξανά στο φως η κοίτη του Ιλισού θα αποτελέσει αφορμή για πλήρη κατάργηση των γραμμών μέχρι τον Νέο Κόσμο.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ολγας Κλώντζα στο «Βήμα της Κυριακής»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις