Γιατί η Αθήνα θα μείνει χωρίς τραμ
Η ιδέα της αποκάλυψης της κοίτης του Ιλισού από το Ολυμπιείον ως το Φιξ αφήνει μετέωρη την τύχη του μέσου – Η απουσία μελετών και αναλύσεων μεταθέτει αόριστα στο μέλλον τις αποφάσεις
Χωρίς τραμ, τουλάχιστον μέχρι…νεωτέρας, θα παραμείνει το κέντρο της Αθήνας. Το τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα βρίσκεται από τα μέσα Οκτωβρίου προσωρινά εκτός κυκλοφορίας για προληπτικούς λόγους, όμως η απόφαση για το εάν και πώς θα γίνει αποκατάσταση της πλάκας που καλύπτει την κοίτη του Ιλισού δεν χρειάζεται μόνο χρόνο για να ωριμάσει, αλλά κυρίως μελέτες και κοστολόγηση.
Η ανάδειξη της πρότασης λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές αλλά και τις εθνικές εκλογές οδηγεί πολλούς να υπαινιχθούν προεκλογικό πυροτέχνημα που θα δικαιολογήσει τη σύσταση της Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ.
«Η όποια παρέμβαση έχει παράπλευρη επίπτωση στο οδικό σύστημα θα πρέπει να μελετηθεί σοβαρά, να τεκμηριωθεί και να σχεδιαστεί σωστά» σχολιάζει ο καθηγητής Κ. Κεπαπτσόγλου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ενώ φουντώνει την ανησυχία ότι η πρόταση να βγει ξανά στο φως η κοίτη του Ιλισού θα αποτελέσει αφορμή για πλήρη κατάργηση των γραμμών μέχρι τον Νέο Κόσμο.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ολγας Κλώντζα στο «Βήμα της Κυριακής»
- Γάζα: Μόλις 12 φορτηγά παρέδωσαν τρόφιμα και νερό τους τελευταίους 2,5 μήνες στη βόρεια Λωρίδα
- Μεξικό: 17 άνθρωποι δολοφονήθηκαν στην πολιτεία όπου σαρώνει το κύμα της βίας
- Κολομβία: Ο ELN κηρύσσει «μονομερή κατάπαυση του πυρός» για την περίοδο των γιορτών
- Δυτική Οχθη: Πυρά παλαιστινιακής οργάνωσης σκοτώνουν μέλος της Παλαιστινιακής Αρχής
- Τραμπ: Θα σταματήσω το «παραλήρημα των τρανσέξουαλ» από την πρώτη μέρα στον Λευκό Οίκο
- Ρωσία: Ο Πούτιν δηλώνει «πρόθυμος να συνεχίσει τις προμήθειες φυσικού αερίου στη Δύση»