Γιατί η Αθήνα θα μείνει χωρίς τραμ
Η ιδέα της αποκάλυψης της κοίτης του Ιλισού από το Ολυμπιείον ως το Φιξ αφήνει μετέωρη την τύχη του μέσου – Η απουσία μελετών και αναλύσεων μεταθέτει αόριστα στο μέλλον τις αποφάσεις
Χωρίς τραμ, τουλάχιστον μέχρι…νεωτέρας, θα παραμείνει το κέντρο της Αθήνας. Το τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα βρίσκεται από τα μέσα Οκτωβρίου προσωρινά εκτός κυκλοφορίας για προληπτικούς λόγους, όμως η απόφαση για το εάν και πώς θα γίνει αποκατάσταση της πλάκας που καλύπτει την κοίτη του Ιλισού δεν χρειάζεται μόνο χρόνο για να ωριμάσει, αλλά κυρίως μελέτες και κοστολόγηση.
Η ανάδειξη της πρότασης λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές αλλά και τις εθνικές εκλογές οδηγεί πολλούς να υπαινιχθούν προεκλογικό πυροτέχνημα που θα δικαιολογήσει τη σύσταση της Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ.
«Η όποια παρέμβαση έχει παράπλευρη επίπτωση στο οδικό σύστημα θα πρέπει να μελετηθεί σοβαρά, να τεκμηριωθεί και να σχεδιαστεί σωστά» σχολιάζει ο καθηγητής Κ. Κεπαπτσόγλου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ενώ φουντώνει την ανησυχία ότι η πρόταση να βγει ξανά στο φως η κοίτη του Ιλισού θα αποτελέσει αφορμή για πλήρη κατάργηση των γραμμών μέχρι τον Νέο Κόσμο.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ολγας Κλώντζα στο «Βήμα της Κυριακής»
- Πιτ Χέγκσεθ: Λατινικές φράσεις, ελληνικά γράμματα και όπλα – Τα τατουάζ του νέου υπουργού Άμυνας των ΗΠΑ
- Πούτιν σε Σολτς: Οποιαδήποτε συμφωνία θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της τη νέα εδαφική πραγματικότητα
- Βεζένκοφ για την αποχώρησή του για το NBA: «Το χρωστούσα στον εαυτό μου, έκλαιγα σε όλη τη διαδρομή» (vid)
- Γιάννης Μετζικώφ: 140 αδημοσίευτα έργα του σπουδαίου καλλιτέχνη μόνο για το βλέμμα μας
- Ευφορία στην αγορά crypto λόγω Τραμπ – Ξεπέρασε τα 3 τρισ. δολάρια η κεφαλαιοποίηση
- Ελλείψεις εργατικού δυναμικού: Η διαπραγματευτική δύναμη πίσω στους εργαζόμενους;