Με ορίζοντα τον Μάιο οπότε και έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί η επίσημη πρεμιέρα του, το ακόμα ανώνυμο νέο Grand Tourer της McLaren, πυκνώνει τις εμφανίσεις του, ενώ μειώνει τα ποσοστά καμουφλάζ στο αμάξωμά του, δίνοντας έτσι μια ακριβέστερη εικόνα της σχεδιαστικής του υπόστασης.

Πλην των επιβλητικών αναλογιών του που προκύπτουν από το μεγάλο πλάτος και το χαρακτηριστικά μακρύ και χαμηλό ρύγχος το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα φιλοξενεί και ένα μεγαλύτερο χώρο αποθήκευσης που θα δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό του Grand Tourer, το νέο εγχείρημα των Βρετανών διαθέτει πολλά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία σχεδίασης της McLaren, όπως διαπιστώνει κανείς από την αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, τον επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη και τη λογική της αεροτομής.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Grand Tourer αναμένεται να μιμηθεί την γνώριμη κεντρομήχανη διάταξη των McLaren με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η δεδομένα γενναιόδωρη ισχύς θα προέλθει από τον επίσης γνωστό διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 που χρησιμοποιούν οι Βρετανοί.

Αυτό που ωστόσο αναμένεται να κάνει τη διαφορά είναι ο λόγος βάρους και επιδόσεων του βρετανικού GT, καθώς όπως δήλωσε ο Mike Flewitt, επικεφαλής της McLaren, όταν ανακοίνωσε το νέο μοντέλο στο περιθώριο της πρόσφατης έκθεσης της Γενεύης, θα διεκδικήσει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου της κατηγορίας του, αξιώνοντας επίσης την ιδανική αναλογία κιλών/ίππο για τα GT.

«Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να διανύει μακρινές αποστάσεις και θα προσφέρει την άνεση και τους χώρους ενός Grand Tourer, συνδυάζοντας τα ωστόσο με μια ευελιξία που δεν έχει ξαναϋπάρξει στην κατηγορία», έχει αναφέρει επίσης ο Mike Flewitt, σημειώνοντας παράλληλα ότι θα πρόκειται για το πιο χρηστικό “καθημερινό” κεντρομηχανο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ».

Όπως έχει επίσης διευκρινίσει η McLaren το νέο GT δεν θα ανήκει σε καμία από τις γνωστές σειρές μοντέλων της, όντας ένα αυθύπαρκτο μοντέλο το οποίο μάλιστα όπως αναφέρουν οι Βρετανοί θα μοιραστεί «γονίδια με την McLaren Speedtail» χωρίς ωστόσο να αποσαφηνίζουν περαιτέρω το βαθμό συνάφειας του GT με το εκκεντρικό τριθέσιο μοντέλο τους.