Αξέχαστες διαφημίσεις με την Αλίκη Βουγιουκλάκη
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν πρόσωπο αγαπητό και οικείο γι’ αυτό και οι διαφημιστές είχαν πολλούς λόγους να την επιλέγουν
- ΣΥΡΙΖΑ – Νέα Αριστερά χωρίς συγκολλητική ουσία – Φόρμουλα συνεννόησης από Φάμελλο – Κοτζιά
- Πρεμιέρα για το «Καλάθι του Αϊ Βασίλη» – Τι περιλαμβάνει, που κυμαίνονται οι τιμές
- «Είναι σαν μια νέα αρχή» - Γυναίκα υπεβλήθη σε μεταμόσχευση νεφρού από χοίρο
- Ο καιρός μέχρι την Κυριακή - Πότε έρχονται βροχές, καταιγίδες και «μπόλικα» χιόνια
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη μπορεί να μην συνήθιζε να πρωταγωνιστεί σε διαφημίσεις, ωστόσο δεν τις απέκλειε και όταν τελικά συμμετείχε σε κάποια, έκανε πάταγο.
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν πρόσωπο αγαπητό, προσφιλές και οικείο γι’ αυτό και οι διαφημιστές είχαν πολλούς λόγους να την επιλέγουν και να την εμπιστεύονται στις καμπάνιες τους. Έτσι εξασφάλιζαν την προβολή του προϊόντος τους και σίγουρες πωλήσεις.
Η πρώτη εμφάνισή της σε διαφημιστική εκστρατεία συνέπεσε με τα πρώτα της βήματα στον κινηματογράφο.
«Να την πιεις στο ποτήρι»
Τέλη δεκαετίας του ’50 , η Αλίκη Βουγιουκλάκη αποτελούσε μια όμορφη και δροσερή παρουσία, με την οποία η Φιξ ήθελε να συνδέσει την μπίρα της. Η καστανή ακόμα τότε Αλίκη, καλούσε το κοινό να ενδώσει σε ένα μπουκάλι κι ένα ποτήρι απολαυστικής μπύρας. Με το σύνθημα «Υγεία – ευτυχία – αγάπη» και το κλασικό σλόγκαν «Πίνε Φιξ, κάνει καλό», η νεαρή ηθοποιός διαφήμιζε τη φίρμα που έγινε συνώνυμο της ελληνικής μπύρας και κράτησε για δεκαετίες την πρωτοκαθεδρία στην αγορά…
Ακόμα και σήμερα παραμένει μια από τις πιο γνωστές ρετρό διαφημίσεις. Ήταν μάλιστα τόσο δημοφιλής εκείνη την εποχή που μπήκε ακόμα και σε ημερολόγια τοίχου του 1957, για τον μήνα Απρίλιο. Το μήνυμα της διαφήμισης ήταν «να την πιεις στο ποτήρι», με την Αλίκη να ποζάρει μ’ ένα ποτήρι κι ένα μπουκάλι της γνωστής ζυθοποιίας στα δυο της χέρια. Τα επόμενα χρόνια η καριέρα της απογειώθηκε και οι προτάσεις για διαφημιστικά ήταν αμέτρητες και καλοπληρωμένες.
Με εμφάνιση σταρ σε διαφήμιση καφέ
Το 1987 η Αλίκη Βουγιουκλάκη εμφανίστηκε σε τηλεοπτική διαφήμιση του καφέ «Filcafe Continental».
To σποτ την παρουσίαζε σε διάφορες στιγμές της καθημερινότητας να απολαμβάνει την συγκεκριμένη μάρκα καφέ. «Αυτός είναι ένας άλλος καφές», ήταν το σλόγκαν της διαφήμισης που έδειχνε ότι η Αλίκη όπου και να βρίσκεται πίνει μόνο τον αγαπημένο της καφέ. Ξυπνάει, χαλαρώνει στο σαλόνι της, τρέχει μες τη βροχή, πάντα με ένα ποτήρι καφέ στο χέρι.
Ακόμη και λίγα δευτερόλεπτα πριν ανέβει στη σκηνή, η τελευταία κίνηση της είναι να γευτεί για γουλιά από τον καφέ της. Άλλωστε, όπως έλεγε το σενάριο, «ήταν ένας καφές έτοιμος για επιτυχία και δράση», όπως η ζωή της Αλίκης…
«Εγώ ψηφίζω 154»
Δύο χρόνια αργότερα μια διαφήμισή της έκανε πάταγο. Στις εκλογές υπήρχε πόλωση και όλοι αναρωτήθηκαν τι σημαίνει το ερώτημα: «Τι ψηφίζει η Αλίκη;». Μία εβδομάδα μετά την προβολή του πρώτου σποτ, ήρθε στους δέκτες η απάντηση. «Εγώ ψηφίζω 154». Λαμπερή, με μαύρο φόρεμα, αστραφτερή παγιέτα και λευκή γούνα εμφανίζεται μέσα από ένα κόκκινο αμάξι, κοιτά την κάμερα και δηλώνει “154 κι έφτασε”. Ήταν το νούμερο της εταιρείας Οδικής Βοήθειας, Express Service. Χωρίς να βγάλει καν τα γάντια της, καλεί τον τριψήφιο αριθμό της οδικής βοήθειας.
Στο διαφημιστικό, η Αλίκη Βουγιουκλάκη δείχνει ήρεμη και καθόλου ανυπόμονη, αν και υποτίθεται ότι χάλασε το αμάξι της. Όταν όλα έχουν διορθωθεί κοιτά ξανά το φακό με πλατύ χαμόγελο και υπενθυμίζει τον «μαγικό» τριψήφιο αριθμό….
Η τελευταία συμμετοχή της Αλίκης σε διαφήμιση ήταν το 1995 για κλιματιστικά.
πηγή : mixanitouxronou.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις