Εκμεταλλευόμενη το οπλοστάσιο του ομίλου όπου ανήκει, η Lexus παρουσιάζει από την έκθεση της Σαγκάης την πρώτη της απόπειρα στην κατηγορία των πολυτελών minivan. 

Το Lexus LM, όπως ονομάζεται έχει ως βάση το αντίστοιχης κατηγορίας, Toyota Alphard το οποίο διατίθεται στην αγορά της Ασίας, χωρίς φυσικά η Lexus να παραλείπει να διανθίσει τόσο την σχεδιαστική όσο και την εξοπλιστική του υπόσταση με τα αδιάψευστα χαρακτηριστικά πολυτέλειας που είναι συνώνυμα της φίρμας.

Έτσι, πλην της χαρακτηριστικής εμφάνισης που φέρνει στο επίκεντρο της όψης του LM την τυπική κλεψύδρα της Lexus σε oversized εκδοχή, η ιαπωνική φίρμα έχει αναδιαμορφώσει πλήρως το εσωτερικό του van το οποίο προσφέρεται και σε πολυτελή τετραθέσια διάταξη η οποία υπόσχεται να καλύψει τις ανάγκες αστικής μετακίνησης στελεχών σε ένα πολυτελές περιβάλλον.

Υπό αυτό το σκεπτικό, το LM φιλοξενεί τέσσερα καθίσματα, δύο εκ των οποίων είναι ανακλινόμενα και κλιματιζόμενα. Επίσης, κάτω από τις δερμάτινες επενδύσεις τους βρίσκεται μια ιδιαιτέρως μαλακή πολυουρεθάνη η οποία υπόσχεται να προσφέρει άνεση και αίσθηση που προσιδιάζει σε ένα αναπαυτικό καναπέ, ενώ η εικόνα συμπληρώνεται και από τα ρυθμιζόμενα υποπόδια.

Παράλληλα με την τετραθέσια εκδοχή του το LM, θα είναι διαθέσιμο και σε επταθέσια έκδοση η οποία, σύμφωνα με την Lexus μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για επαγγελματική χρήση όσο και για να καλύψει τις ανάγκες μιας πολυμελούς οικογένειας.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον εξοπλισμό του στον οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ένα αναλογικό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό, mini bar,  διαχωριστικό αδιαφανές γυαλί  μεταξύ του μπροστινού και πίσω τμήματος, σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη 26 ιντσών, επιφάνειες αφής για τον έλεγχό της καθώς και για τις λειτουργίες των καθισμάτων ενώ την εικόνα συμπληρώνουν διάφορες πρακτικές θήκες και stands που αποσκοπούν στην πιο άνετη την παραμονή στο θάλαμο επιβατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα σχεδιαστικά και εξοπλιστικά στοιχεία που αποσκοπούν σε μια πιο πολυτελή και άνετη εμπειρία σε σχέση με το van alter ego του δια χειρός Toyota, το LM διαθέτει και μια διαφορετική ανάρτηση η οποία προέρχεται από το νέο Lexus ES και περιλαμβάνει τα καινοτόμα αμορτισέρ «Swing Valve Shock» τα οποία υπόσχονται ταχύτερη απόσβεση των ταλαντώσεων χάρη στην χρήση μιας επιπλέον βαλβίδας πολύ χαμηλής συχνότητας η οποία, επιτρέποντας ελάχιστη ροή λαδιού, λειτουργεί σαν «μαξιλαράκι».

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το LM το οποίο αρχικά θα είναι διαθέσιμο σε αγορές της Ασίας θα προσφέρει δύο επιλογές: την υβριδική LM300h η οποία συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και την συμβατική LM350 με βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων. Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.